Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 1.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 2.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 3.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 4.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 5.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 6.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 7.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 8.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 9.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 10.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 11.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 12.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 13.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 14.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 15.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 16.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 17.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 18.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 19.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 20.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 21.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 22.
  • Referāts 'Igates pils produkta mārketinga novērtējums pēc 4 mārketinga metodēm', 23.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga būtība un nozīme tūrisma jomā

Mūsdienās tirgus ir tas, kas nosaka, būt vai nebūt uzņēmumam, lai veiksmīgi attīstītos gan ražošana, gan pārdošana. Pircēji norāda uz uzņēmuma preču vai pakalpojumu trūkumiem, to neatbilstību patērētāja vajadzībām, piespiežot uzņēmēju domāt par sava piedāvātā produkta efektivitāti, jo katra uzņēmēja darbības mērķis ir gūt iespējami lielāku peļņu savam saražotajam produktam. Palielinoties konkurences cīņai arī tūrisma industrijā, uzņēmēji vairāk pievērš uzmanību tādiem kritērijiem kā kvalitāte, drošības garants un atpazīstamība. Preču un pakalpojumu patērētāji vēlas saņemt vairāk un kvalitatīvāk par zemāku cenu, un ne katrs uzņēmējs prot ar šo uzdevumu tikt galā. Palielinoties produkta drošībai un atpazīstamībai, uzņēmējs var būt pārliecināts par savas preces vai pakalpojuma noietu pie mūsdienu tirgus ekonomikas.
Mārketings skar mūs ik dienu, ik stundu. Pamostamies ar ķīniešu ražotu modinātāju, vannas istabā tīrām zobus ar zobu pastu Colgate, matus veidojam ar poļu vai labākas izcelsmes matu veidošanas līdzekļiem, izmantojam daudz citus dažādās pasaules daļās ražotus tualetes piederumus. Mēs ģērbjam ārzemēs ražotas drēbes un aujam itāļu vai citas valsts ražotus apavus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants