Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Krāsu un burta šrifta izmantošanas specifiska reklāmā', 1.
  • Eseja 'Krāsu un burta šrifta izmantošanas specifiska reklāmā', 2.
  • Eseja 'Krāsu un burta šrifta izmantošanas specifiska reklāmā', 3.
  • Eseja 'Krāsu un burta šrifta izmantošanas specifiska reklāmā', 4.
  • Eseja 'Krāsu un burta šrifta izmantošanas specifiska reklāmā', 5.
  • Eseja 'Krāsu un burta šrifta izmantošanas specifiska reklāmā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Pārāk tuvu burtu izmantošana interneta apdrošināšanas firmai Esurance maksāja patērētāju sašutumu un plakāta noņemšanu. Ziņa: „Cover your home in a click” no attāluma izskatījās pēc: „Cover your home in a dick”. Tāpat arī pārāk tievi vai moderni fonti bieži vien ir grūti lasāmi.
Galvenais fonta izmēra likums ir lietot lielu burtu izmēru. Tas ne tikai ļaus cilvēkiem vieglāk izlasīt ziņu no distances, bet arī tā ilgāk paliks atmiņā. Tāpat liels burtu izmērs ļaus piepildīt reklāmas plakātu un minimizēt tekstu uz plakāta, lai padarītu spēcīgāku ziņu. Izmantojot lielu burtu izmēru īsas un smalkas līnijas ir labākas nekā garas teksta daļas mazā izmērā. Galvenais likums: domā gudri un lieli, īss sauklis, saistoša frāze vai daži īpašības vārdi, kas raksturo uzņēmumu un/vai produktu. Šī alus Carlsberg reklāma ir labs vides reklāmas piemērs. Kā plakāta krāsa ir izmantota Carlsberga zaļā korporatīvā krāsa un plakātā ir viens, labi salasāms un uztverams teikums. Protams šeit tiek izmantota arī zīmola atpazīstamība, ievietojot pirmajā vārdā Carlsberga vilnīti, kas uzreiz liek domāt par šo zīmolu, pat to nepieminot.
Var likties, ka krāsu un burtu izmantošana reklāmā ir otršķirīga, pēc stāsta un radošās vīzijas radīšanas. Bet tieši krāsas un burti ir tie, kas patērētājam dos neapzinātas asociācijas. Līdz ar to, ja krāsas un burti nebūs pārdomāti, nav nozīmes cik labs stāsts būs reklāmā. Tā izgāzīsies un vajadzēs domāt jaunu pieeju.

Atlants