Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Pircēju uzvedības analīze un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas', 1.
  • Referāts 'Pircēju uzvedības analīze un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas', 2.
  • Referāts 'Pircēju uzvedības analīze un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas', 3.
  • Referāts 'Pircēju uzvedības analīze un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas', 4.
  • Referāts 'Pircēju uzvedības analīze un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas', 5.
  • Referāts 'Pircēju uzvedības analīze un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas', 6.
  • Referāts 'Pircēju uzvedības analīze un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas', 7.
  • Referāts 'Pircēju uzvedības analīze un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas', 8.
  • Referāts 'Pircēju uzvedības analīze un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas', 9.
  • Referāts 'Pircēju uzvedības analīze un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas', 10.
  • Referāts 'Pircēju uzvedības analīze un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas', 11.
  • Referāts 'Pircēju uzvedības analīze un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas', 12.
  • Referāts 'Pircēju uzvedības analīze un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas', 13.
  • Referāts 'Pircēju uzvedības analīze un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas', 14.
  • Referāts 'Pircēju uzvedības analīze un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas', 15.
  • Referāts 'Pircēju uzvedības analīze un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas', 16.
  • Referāts 'Pircēju uzvedības analīze un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas', 17.
  • Referāts 'Pircēju uzvedības analīze un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas', 18.
  • Referāts 'Pircēju uzvedības analīze un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pircēju uzvedības analīze    4
1.1.  Pirkšanas lēmuma pieņemšana    4
1.2.  Pircēju uzvedības faktori    6
1.3.  Pircējs un preces zīmols    10
1.4.  Pircēju iedalījums pēc uzvedības pazīmēm    11
2.  Pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas    13
2.1.  Preču pārdošanas stimulēšana    13
2.2.  Tiešais mārketings    14
2.3.  Sabiedriskās attiecības    15
2.4.  Izstādes    15
2.5.  Reklāma    16
  Secinājumi    19
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    20
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās pircēju piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšana ir ļoti būtiska ikvienam uzņēmumam, lai varētu palielināt savu tirgus daļu un arī ienākumus. Tāpēc ir jāizvērtē ar kādiem paņēmieniem piesaistīt savai precei vai pakalpojumam pircējus, jo no tā ir atkarīga uzņēmuma darbība, konkurētspēja ar citiem uzņēmumiem un izaugsme. Prasmīgi izmantojot dažādus līdzekļus pircēju uzvedības izpētei un pircēju piesaistei, uzņēmums var iegūt un nostiprināt savu tirgus daļu un iegūt cieņu starp pircējiem un citiem uzņēmumiem.
Šī darba tēma tika izvēlēta, jo tā ir vienmēr aktuāla un svarīga uzņēmumiem, kuri vēlas palielināt jau esoša produkta patērētāju loku vai ieviest tirgū jaunu produktu un piesaistīt tam pircējus. Jaunu pircēju piesaistes elementi ir ļoti daudzveidīgi un apvienojumā ar reklāmu, tie veidojas neatkārtojami, uzmanību piesaistoši un interesanti. Ikdienā tie galvenokārt redzami kā krāsainas, pamanāmas reklāmas gan ārpus uzņēmuma teritorijas, gan arī tirdzniecības vietā vai veikalā. Uzņēmumi pielāgojas tirgus prasībām un tendencēm, pielāgojas pircēja vēlmēm un vajadzībām, lai realizētu pēc iespējas vairāk saražotās produkcijas. …

Atlants