Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mūzikas analīzes prasmju un iemaņu veidošana klausīšanās procesā sākumskolā', 1.
  • Referāts 'Mūzikas analīzes prasmju un iemaņu veidošana klausīšanās procesā sākumskolā', 2.
  • Referāts 'Mūzikas analīzes prasmju un iemaņu veidošana klausīšanās procesā sākumskolā', 3.
  • Referāts 'Mūzikas analīzes prasmju un iemaņu veidošana klausīšanās procesā sākumskolā', 4.
  • Referāts 'Mūzikas analīzes prasmju un iemaņu veidošana klausīšanās procesā sākumskolā', 5.
  • Referāts 'Mūzikas analīzes prasmju un iemaņu veidošana klausīšanās procesā sākumskolā', 6.
  • Referāts 'Mūzikas analīzes prasmju un iemaņu veidošana klausīšanās procesā sākumskolā', 7.
  • Referāts 'Mūzikas analīzes prasmju un iemaņu veidošana klausīšanās procesā sākumskolā', 8.
  • Referāts 'Mūzikas analīzes prasmju un iemaņu veidošana klausīšanās procesā sākumskolā', 9.
  • Referāts 'Mūzikas analīzes prasmju un iemaņu veidošana klausīšanās procesā sākumskolā', 10.
  • Referāts 'Mūzikas analīzes prasmju un iemaņu veidošana klausīšanās procesā sākumskolā', 11.
  • Referāts 'Mūzikas analīzes prasmju un iemaņu veidošana klausīšanās procesā sākumskolā', 12.
  • Referāts 'Mūzikas analīzes prasmju un iemaņu veidošana klausīšanās procesā sākumskolā', 13.
  • Referāts 'Mūzikas analīzes prasmju un iemaņu veidošana klausīšanās procesā sākumskolā', 14.
  • Referāts 'Mūzikas analīzes prasmju un iemaņu veidošana klausīšanās procesā sākumskolā', 15.
  • Referāts 'Mūzikas analīzes prasmju un iemaņu veidošana klausīšanās procesā sākumskolā', 16.
  • Referāts 'Mūzikas analīzes prasmju un iemaņu veidošana klausīšanās procesā sākumskolā', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Muzikālā audzināšana ētiskās audzināšanas sastāvdaļa    5
  Muzikālā uztvere mūzikas klausīšanās procesā    7
  Mūzikas klausīšanās metodes un paņēmieni    10
  Jaunāko klašu skolēnu psiholoģiskās īpatnības    11
  Klausīšanās specifika jaunākajās klasēs    15
  Literatūras saraksts    17
Darba fragmentsAizvērt

„ Par mūzikas lietpratējiem un mīļotājiem
nedzimst, par tiem kļūst.”
( D.Šostakovičš )
Mūzikai ir svarīga loma jauniešu personības izaugsmē, attieksmes veidošanā pret tautu, valsti, pasaules uzskatu veidošanās procesā.
Mūzika ir universāla pasaules valoda. Mūzikas skolotāja uzdevums ir iemācīt bērnus saprast šo valodu, veidot priekšnoteikumus, lai katrs cilvēks spētu aktīvi iesaistīties mūzikas dzīves līdzveidošanā - kļūtu par aktīvu mūzikas klausītāju vai dažāda veida mūzikas amatieru kopu dalībniekiem. Bez elementārām mūzikas valodas pamatu zināšanām tas mūsdienu pasaulē diez vai ir iespējams.
Izpētot mūzikas mācību programmas sākumskolā, nākas secināt, ka uzmanība lielākā mērā tiek pievērsta pasaules un latviešu mūzikas klasiķiem, bet mazāk mūsdienu latviešu komponistiem.
Ir svarīgi ļaut bērniem izjust prieku un lepnumu, ka skaņdarbu, kurš bieži skan koncertā, radio, TV ēterā, viņš to pazīst, zina tā nosaukumu un autoru. Tas ļoti ceļ skolā apgūto zinību vērtību un inteliģentāko jauniešu pašcieņu. Lai uzturētu interesi, klausāmais materiāls ir jāatlasa iespējami daudzveidīgs, žanriski un stilistiski dažāds – līdzās akadēmiskajai koncertmūzikai arī sadzīves, izklaidējošās mūzikas paraugi, klasikas un tradicionālo melodiju aranžējumi laikmetīgos ritmos utt. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants