Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Problēmas analīze un darba uzdevuma definēšana tirgus/mārketinga pētījumā', 1.
  • Konspekts 'Problēmas analīze un darba uzdevuma definēšana tirgus/mārketinga pētījumā', 2.
  • Konspekts 'Problēmas analīze un darba uzdevuma definēšana tirgus/mārketinga pētījumā', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Problēmas formulēšana- vislielākais labums, ko var iegūt veicot mārketinga pētījumu, ir iegūt atbildi vai atrisinājumu konkrētai problēmai. Tikai un vienīgi tad, kad problēma ir skaidri noformulēta un noteikta, mārketinga pētījums var palīdzēt tās atrisināšanā. Svarīga šī posma daļa ir specifisko mārketinga projektu mērķu noteikšana. Pirms šie mērķi nav noteikti, nav ieteicams virzīties tālāk mārketinga pētījumā.
Pētījuma dizaina noteikšana- informācijas avoti, kas nepieciešami problēmas izstudēšanai iet roku rokā ar pētījuma dizaina noteikšanu. Un katrs no tiem ir lielā mērā atkarīgi no tā, cik pareizi un tieši ir noformulēta problēma. Ja problēma īsti nav noteikta, var apgalvot, ka pētījums ir izgāzies. Pētnieciskā daļa sākas ar sekundāro datu apstrādi, tāpat pētnieciskā daļa var ietvert sevī arī zinošu cilvēku intervēšanu vai fokus grupu izveidošanu.
Datu metodes un formas dizains- bieži vien, lai atrisinātu konkrētu problēmu uzņēmumā, nepietiek vien ar iekšējo informāciju, t.i., pārdošanas apjomiem, tāpēc uzņēmumam rodas vajadzība pēc primāriem datiem, kas tiek vākti speciāli pētījumiem.…

Atlants