Vērtējums:
Publicēts: 08.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Brošūru un mājas lapu ietekme uz klientiem lēmumu pieņemšanā tūrismā', 1.
  • Konspekts 'Brošūru un mājas lapu ietekme uz klientiem lēmumu pieņemšanā tūrismā', 2.
  • Konspekts 'Brošūru un mājas lapu ietekme uz klientiem lēmumu pieņemšanā tūrismā', 3.
  • Konspekts 'Brošūru un mājas lapu ietekme uz klientiem lēmumu pieņemšanā tūrismā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Lēmuma pieņemšanas process sākas tajā gadījumā, ja ir redzama nevienprātība – pastāv izvēles iespējas starp vienu vai otru produktu vai galamērķi. Lai pieņemtu lēmumu par kādu no tiem, tiek apsvērti vairāki gan iekšējie, gan ārējie faktori. To izvērtēšana notiek pamatā subjektīvi, taču pastāv arī objektīvi apstākļi lēmuma pieņemšanai. Īpaši tad, ja lēmums tiek pieņemts grupā un jāievēro visas grupas intereses vai specifika.

Pakalpojumu iegādē lēmuma pieņemšana saistās ar risku. Klients vēlas saņemt pēc iespējas labāku pakalpojumu par adekvātu cenu, bet viņam nav garantijas, ka tieši tā būs. Pakalpojuma iegādes brīdī, viņš pērk cerību, ka pēc pakalpojuma izmantošanas, būs sajūta, ka tas ir bijis iztērētas naudas vērts [6]. Cilvēks nevar iepriekš apskatīt vai aptaustīt potenciālo pirkumu, tāpēc viņa izvēli ietekmē ne vien tūrisma aģents vai domubiedrs, bet arī vizuālais materiāls – brošūras, mājas lapas, raidījumi TV u.tml. Šiem materiāliem ir milzīgs spēks pakalpojuma izvēlē un izvēles ietekmēšanā. Īpaši nozīmīgi klienta lēmuma pieņemšanā tūrismā mājas lapa un bukleti ir tiem uzņēmumiem, kuri darbojas tikai internetā. Klientam nav iespējams ietekmēties tieša kontaktā ar citiem cilvēkiem, vai cilvēki ir pārāk aizņemti, lai staigātu pa vairākām vietām un vāktu informāciju. Pasaulē tādas kompānijas kļūst arvien populārākas un attīstās arvien vairāk.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants