Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Kultivācijas teorija - multfilmu ietekme uz bērniem', 1.
  • Referāts 'Kultivācijas teorija - multfilmu ietekme uz bērniem', 2.
  • Referāts 'Kultivācijas teorija - multfilmu ietekme uz bērniem', 3.
  • Referāts 'Kultivācijas teorija - multfilmu ietekme uz bērniem', 4.
  • Referāts 'Kultivācijas teorija - multfilmu ietekme uz bērniem', 5.
  • Referāts 'Kultivācijas teorija - multfilmu ietekme uz bērniem', 6.
  • Referāts 'Kultivācijas teorija - multfilmu ietekme uz bērniem', 7.
  • Referāts 'Kultivācijas teorija - multfilmu ietekme uz bērniem', 8.
  • Referāts 'Kultivācijas teorija - multfilmu ietekme uz bērniem', 9.
  • Referāts 'Kultivācijas teorija - multfilmu ietekme uz bērniem', 10.
  • Referāts 'Kultivācijas teorija - multfilmu ietekme uz bērniem', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Darba gaitā tika secināts, ka kultivācijas teorija un televīzijā redzamais vardarbīgais saturs, nenoliedzami, atstāj ietekmi uz cilvēku jeb konkrētās televīzijas pārraides skatītāju netiešā veidā. Vardarbība televīzijā ir novērojama bieži, dažādu saturu pārraidēs.
Darba mērķis bija noskaidrot vai kultivācijas teorija ietekmē bērnu uzvedību, ja viņi skatās vardarbīgas multfilmas. Mērķis tika izpildīts.
Problēma bija bērnu multfilmu esošā vardarbības ietekme uz bērnu, veidojot un mainot viņu dzīves uztveri. Tēma tika aktualizēta un izvirzītā problēma apstiprināta, veicot pētījumu.
Darba pirmajā nodaļā tika aplūkota kultivācijas teorijas teorētiskais aspekts. Tika analizēts kultivācijas teorijas skaidrojums, izdalīti skatītāju tipi kā smagais un vieglais skatītājs, aprakstītas kultivācijas teorijas izpausmes integrācija un rezonanse un aplūkoti kultivācijas diferenciāļa faktori. Tika analizēta kultivācijas teorijas vēsture un sākums, stāsti, kas to veido, kā arī tās turpmākā attīstība un nākotne.
Darba otrajā nodaļā tika veikts empīrisks pētījums. Pētījums sevī ietvēra bērnu novērošanu un pārrunu veikšanu pēc dažāda satura multfilmu noskatīšanās. Vēl tika analizēti profesionāļu pētījumu par vardarbību bērnu multfilmās un citās televīzijas pārraidēs.
Apkopojot iegūto informāciju gan literatūras avotos, gan interneta resursos tika noskaidrots, ka bērniem ir daudz grūtāk atpazīt realitāti no iedomu pasaules. Televīzijas pārraižu saturs vislielāko ietekmi atstāj uz jaunāko vecuma kategoriju, turklāt vardarbīga satura pārraides uz bērnu atstāj negatīvas sekas.
Pētījumā tika secināts, ka bērniem vardarbība multfilmās neliekas slikta parādība, viņi par to smejas, ir gatavi to pielietot ikdienā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants