Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Produktu vadīšana. Cenu veidošana', 1.
  • Konspekts 'Produktu vadīšana. Cenu veidošana', 2.
  • Konspekts 'Produktu vadīšana. Cenu veidošana', 3.
Darba fragmentsAizvērt

1.Spēļu aparāta raksturlielumi:
Pārbaudāmība rāda, kādā mēra patērētājam ir iespēja pārbaudīt produktu tirgū. Katra aparāta var apskatīt demo spēli, uzzināt kā tas darbojas nemaksājot par to naudas.
Novērojamība rāda, kādā mēra produktu var novērot pirms pirkšanas. Patērētāji vienmēr dzird reklāmu televizora, arī no draugiem tie var dzirdēt, ka viņi spēle azartspēles utt.
Labumu iegūšanas ātrums rāda, cik ilgā laikā (cik ātri) pircējs apzinās labumu, ko gūst, izmantojot pakalpojumu. Tā kā daudzi patērētāji orientējas uz momentānu efekta gūšanu, pakalpojumam ir iespējami ātrāk jāapmierina šī vēlēšanās. Spēļu aparātiem ir tāda īpatnība, kā tie var uzreiz iedod vinnestu vai uz tiem vajag patērēt daudz naudas, lai vinnētu vēl lielāku summu. Tas ir atkarīgi no datorprogrammas cikla, kurā toreiz atrodas spēle.…

Atlants