Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Tūrisms kā tautsaimniecības nozare', 1.
  • Referāts 'Tūrisms kā tautsaimniecības nozare', 2.
  • Referāts 'Tūrisms kā tautsaimniecības nozare', 3.
  • Referāts 'Tūrisms kā tautsaimniecības nozare', 4.
  • Referāts 'Tūrisms kā tautsaimniecības nozare', 5.
  • Referāts 'Tūrisms kā tautsaimniecības nozare', 6.
  • Referāts 'Tūrisms kā tautsaimniecības nozare', 7.
  • Referāts 'Tūrisms kā tautsaimniecības nozare', 8.
  • Referāts 'Tūrisms kā tautsaimniecības nozare', 9.
  • Referāts 'Tūrisms kā tautsaimniecības nozare', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Tūrisms kā tautsaimniecības nozare    4
  Tūrisma veidi Latvijā    5
  Biznesa iespējas tūrisma nozarē    6
  Latvijas tūrisma tēls    7
  Apkalpoto cilvēku skaits viesnīcās un citās tūristu mītnēs    8
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    10
Darba fragmentsAizvērt

Ar jaunā Latvijas tūrisma tēla palīdzību Latvija tiks popularizēta kā vieta, kur tūristam atbraucot ir iespēja mainīt savas dzīves tempu un izbaudīt nesteidzīgu atpūtu, kas ļauj iegūt jaunu pieredzi, rast harmoniju un atklāt patiesās vērtības. “Nesteidzīga atpūta Latvijā” mudina uzturēties ilgāk, baudīt lietas, kuru izprašanai nepieciešams laiks un miers – baudīt tēju var tikai nesteidzīgi, putna dziesmas var saklausīt tikai klusumā. Nesteidzīgais tūrisms ir alternatīva cilvēkiem, kuri ir noguruši no pilsētas burzmas un tradicionālā tūrisma, kas parasti aprobežojas ar atpūtu kūrortā vai maksimāli daudz tūrisma objektu apskati īsā laika sprīdi. Nesteidzīgs tūrists ir videi draudzīgs un atbildīgs ceļotājs, kas ilgāk uzturas vienā vietā, iepazīst valsts kultūru un iedzīvotāju dzīves veidu, gūst autentisku pieredzi, izturas atbildīgi pret vidi un tās daudzveidību, atklāj citu ceļotāju neiepazītus objektus. Šāds tūrists parasti ir motivēts rekomendēt arī citiem apmeklēt valsti, tādējādi nodrošinot efektīvu un modernu mārketingu.
Visaktīvāk jaunais Latvijas tūrisma tēls tiks popularizēts augsti prioritārajos tūrisma mērķa tirgos – Lietuvā, Igaunijā, Vācijā, Krievijā, Zviedrijā un Somijā, kas noteikti Latvijas tūrisma mārketinga stratēģijā. “Nesteidzīga atpūta Latvijā” raksturo Latvijas tūrisma tēla ideju un platformu, taču komunikācijā mērķa tirgos tiks izmantotas tikai Latvijas tūrisma logotipa un saukļu versijas svešvalodās: angļu, krievu un vācu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants