Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Vērojums grupā saistībā ar rudeni', 1.
  • Konspekts 'Vērojums grupā saistībā ar rudeni', 2.
  • Konspekts 'Vērojums grupā saistībā ar rudeni', 3.
  • Konspekts 'Vērojums grupā saistībā ar rudeni', 4.
  • Konspekts 'Vērojums grupā saistībā ar rudeni', 5.
  • Konspekts 'Vērojums grupā saistībā ar rudeni', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis: veicināt pozitīvi emocionālas attieksmes veidošanos radoši darbojoties ar lācēna tēla palīdzību, un bagātināt zināšanu pieredzi par pupām, to krāsu daudzveidību!
Uzdevumi: Bagātināt sajūtu pieredzi!
Pilnveidot krāsu uztveres attīstību!
Vingrināt novērošanas prasmes, izzinot pupu formu, krāsu un skaņu!
Izraisīt bērnu emocionālu atsaucību!
Izmantotie materiāli: lācēns, liela tūte, konfektes ietītas krāšņos papīriņos (plastmasas pudelītes), krāsainas pupas.

Skolotāja sagatavo bērnus vērojumam, noskaitot pantiņu:
„Mežā dzīvo lācītis,
Medu meklē nerātnis.
Staigā, staigā lācītis,
Līdz pie mums atnācis.”
Telpā ienāk lācēns ar lielu konfekšu tūtu. Lācēns sasveicinās ar bērniem, iepazīstas, pastāsta, ka ir aizmaldījies un nonācis tieši šajā grupiņā. Lācēns nav nācis tukšām ķepām, viņš pakrata tūti un tajā kaut kas skan. Lācēns pajautā, vai bērni zina, kas tā varēru skanēt? Visi ar izbrīnu un lielu interesi klausās un skatās. Lācēns atver tūti un paņem skaistu konfekti, viņš pacienā arī visus bērnus, bērni tās groza rociņās un vēro, paskrabina.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants