Vērtējums:
Publicēts: 15.04.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 15.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 16.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 17.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 18.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 19.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 20.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 21.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 22.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 23.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 24.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 25.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 26.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 27.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 28.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 29.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 30.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 31.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 32.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 33.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 34.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 35.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 36.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 37.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Pirmsskolas izglītības iestādes apraksts, tās struktūra un pedagoģiskā darba virzieni    3
2.  Skolotāja un bērna, bērna un bērna sadarbība. Pirmsskolas sadarbības formas    10
3.  Pirmsskolas vecuma bērnu attīstība, izvirzīto uzdevumu, metožu un līdzekļu analīze    16
4.  Profesionālā pilnveide pirmsskolā, iesaiste un organizācija pedagoģiskajā procesā    20
5.  Pašvērtējuma analīze    30
  Izmantotā literatūras saraksts    32
  Pielikumi    33
Darba fragmentsAizvērt

5.Pašvērtējuma analīze
Analizējot iegūto pieredzi prakses laikā, diemžēl, ir jāsecina, ka ir bijušas vairākas situācijas, kuru risināšanai man nebija pietiekami daudz zināšanu, kā arī pieredzes. Dažās nodarbībās es nespēju ātri pieņemt pareizos un nepieciešamos lēmumus, kuri būtu aktuāli kāda noteiktā situācijā, līdz ar to situācijas, kuras izveidojās prakses laikā, palīdzēja risināt pieredzējušie kolēģi, kuriem nebija grūtību saprasties ar bērniem, kā arī ieinteresēt viņus apmācību procesā. Viņi arī koriģēja manu darbību un ieteica, kā viņi darītu un ko viņi darītu.
Tāpēc es vēlētos atzīmēt pieredzējušo pedagogu atbalstu un ieguldījumu 2 mēnešu laikā. Varu atzīmēt, ka visu var iegūt tikai prakses vietā, neskatoties uz to, ka man ir bijušas pietiekamas teorētiskās zināšanas, tomēr pietrūka tieši praktiskās pieredzes darbā ar bērniem, ar vecuma īpatnībām un saskarsmes grūtībām. Visi pieredzējušie kolēģi dalījās padomos, kā arī ieteikumos, kā viņi ieteiktu darīt labāk. Pat tajos gadījumos, kad es pati organizēju kādas atsevišķas dienas daļas, pedagogi laboja manu darbību, kā arī novēroja un gadījumā, ja tas bija nepieciešams, palīdzēja tikt galā ar bērniem, kuri neklausījās nodarbības laikā.
Līdz ar to prakses laikā tika izveidota nostāja, ka ir nepieciešams nemitīgi attīstīties, papildināt teorētiskās un praktiskās zināšanas, pētot jaunākās tendences, vadlīnijas, metodiskos materiālus, kā arī literatūru, kuru man ieteica kolēģi. Tāpat ir jāpievērš īpaša uzmanība pētījumiem un to attīstībai, rezultātiem darbā ar pirmsskolas izglītības iestādes bērniem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants