Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Komunikācijas loma mūsdienu sabiedrībā', 1.
  • Referāts 'Komunikācijas loma mūsdienu sabiedrībā', 2.
  • Referāts 'Komunikācijas loma mūsdienu sabiedrībā', 3.
  • Referāts 'Komunikācijas loma mūsdienu sabiedrībā', 4.
  • Referāts 'Komunikācijas loma mūsdienu sabiedrībā', 5.
  • Referāts 'Komunikācijas loma mūsdienu sabiedrībā', 6.
  • Referāts 'Komunikācijas loma mūsdienu sabiedrībā', 7.
  • Referāts 'Komunikācijas loma mūsdienu sabiedrībā', 8.
  • Referāts 'Komunikācijas loma mūsdienu sabiedrībā', 9.
  • Referāts 'Komunikācijas loma mūsdienu sabiedrībā', 10.
  • Referāts 'Komunikācijas loma mūsdienu sabiedrībā', 11.
  • Referāts 'Komunikācijas loma mūsdienu sabiedrībā', 12.
  • Referāts 'Komunikācijas loma mūsdienu sabiedrībā', 13.
  • Referāts 'Komunikācijas loma mūsdienu sabiedrībā', 14.
  • Referāts 'Komunikācijas loma mūsdienu sabiedrībā', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  “BOSS BIZNESA CENTRA” UN TEORIJAS IZPĒTE    5
  SECINĀJUMI    13
  PRIEKŠLIKUMI    14
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    15
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās liela nozīme ir komunikācijai, informācijas nodošanai un saņemšanai.
Komunikācija ir informācijas, domu, uzskatu apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā. Komunikācijai ir būtiska nozīme visā – valdības organizācijās, biznesā, apkalpošanas jomā, ģimenē, visur, kur cilvēki nonāk savstarpējā saskarsmē.
Komunikācija ir vairāk nekā tikai tehniska informācijas apmaiņa starp nosūtītāju un saņēmēju, pretējā gadījumā komunikācija būtu arī tad, ja dalībnieki runātu, viens otru nesaprotot. Tāpēc, lai rastos sapratne, abiem komunikācijas partneriem pretējās puses izteikumi jāuztver un jāapstrādā.[1.,15]1
Tā ir neatņemama sastāvdaļa jebkurā organizācijā. Tas ir nemitīgs process. Efektīva komunikācija ir pārvaldības pamats. Komunikācijai jābūt divpusējai un nepārtrauktai. Tāpēc ir jāizmanto dažādi masu saziņas līdzekļi un metodes, lai nodotu īsto ziņu īstajiem cilvēkiem īstajā laikā.
Pastāv milzīgs daudzums komunikācijas kanālu, kā arī dažādu metožu un līdzekļu, kurus jāmācās izmantot. Tajā pašā laikā ir jāatceras, ka sekmīga vadība ir atkarīga no veiksmīgām personiskajām attiecībām. Un tādas iespējams nodibināt, ja saskarsme ar cilvēkiem ir neformāla, nepiespiesta un draudzīga.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants