Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns', 1.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns', 2.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns', 3.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns', 4.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Situācija :
Vienreizējs projekts. Skola vēlas mainīt nosaukumu, jo vecais nosaukums Starptautiskā Praktiskās psiholoģijas augstskola vairs īsti neder, jo tomēr šī nav tikai psihologu skola, par ko nosaukums liek domāt. Kampaņa tiks veidota tā, lai iedrošinātu un iepazīstinātu cilvēkus ar to, ka šī nav jauna skola, bet gan sevi jau gadiem pierādijusi un ar bagātu izaugsmi – skola, kas mainījusi tikai nosaukumu. Ja, šādas kampaņas nebūtu, tad cilvēkiem, var rasties neuzticība pret šādu skolu, jo tas ir kaut kas jauns un nepieredzējis, kam sevi vēl jāpierāda, bet kampaņai ir jāparāda, ka šai skolai, nekas vairs nav jāpierāda, bet gan ir jāiepazīstina ar jauno nosaukumu.

Uzdevumi :
Iepazīstināt jaunos studētgribētajus ar skolas nosaukuma maiņu kā izaugsmi, palielināt informētības līmeni par šo skolu. Parādīt, ka tā ir pieredze, jo sākumā bija tikai psihologu kurss, bet tagad ir gan reklāmas un sabiedrisko attiecību, gan datordizaina, gan tulku, gan interjerdizaina, uzņēmējdarbības u.c. kurss. Atspoguļot šo informāciju medijos. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants