Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Populārākie mīti par sabiedriskajām attiecībām', 1.
  • Konspekts 'Populārākie mīti par sabiedriskajām attiecībām', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma iekšienē nav vajadzīgas SA.
Lai uzņēmums spētu būt atvērts pret klientiem ir jābūt lieliskam kontaktam darbiniekiem ar vadību, kā arī citiem darbiniekiem. Jo saliedēts kolektīvs ir spēks, kas kopā rada lielisku ārējo tēlu.
SA speciālistam komunikācija ar darbiniekiem ir prioritāra sekojoši ir ar klientiem, investoriem, plašsaziņas līdzekļiem utt.

SA lietderīgas tikai „lielajiem” uzņēmumiem.
Mīts ir ļoti izplatīts. Svarīgi jebkuram uzņēmumam būt lietas kursā par to kā un kas tiek runāts par jūsu uzņēmumu. Veidot veiksmīgu tēlu sabiedrības acīs un ietekmēt to viedokli, par jūsu preci, pakalpojumu. SA mūsdienās ir lielisks „ierocis” uz panākumiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants