Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības', 1.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības', 2.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības', 3.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības', 4.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības', 5.
Darba fragmentsAizvērt

23. Kā rīkoties krīzes situācijā darbā ar žurnālistiem?
• Krīzes situācijā nekavējoties jāuzsāk dialogs ar žurnālistiem.
• Ja krīze ir negrozāms fakts, tad atklāti un godīgi jāinformē par tās norisi
• Strauji un bez kavēšanās atbildēt uz žurn. jautājumiem.
• Ja nepieciešams rīkot preses konferences
• Pret žurnālistu jābūt atklātam un godīgam,
24. Kādi ir „melnā PR” paņēmieni uzņēmējdarbībā?
Informācijas tehnoloģija, kas ir vērsta uz to, lai bojātu imidžus politiķiem, uzņēmumiem, precēm. Tas ir domāts, lai bojātu tēlu kādām noteiktām darbībām, aktivitātēm, padarot tās par stipri vien nemodīgām. Vienkārši sakot, tā ir imidža bojāšana.
• Melnā PR kampaņa veidošana
• Apmaksāta raksta pasūtīšana presē
Tad arī parādās dažādi negatīvismi, piemēram, par to, ka kāda kompānija pārdod nekvalitatīvas preces, veic negodīgus naudas darījumus utt
25. Kāda loma sabiedriskajās attiecībās ir uzņēmuma vadītājam?
Uzņēmuma vadītājam ir svarīga loma sabiedriskajās attiecībās, jo tam ir zināma visa vajadzīgā informācija, kas ir nepieciešama lai nodrošinātu SA.
26. Kādas atšķirības ir propagandai un sabiedriskajām attiecībām?
• Nolūks – mērķis (cīņa par varu)
• Ētiskie kritēriji
• Sab. Att. operē ar pārbaudāmu info., prop. ir melīga un grūti pārbaudāma
Propaganda – apzināti, organizēti un vairāk vai mazāk sistemātiski centieni ietekmēt cilvēka vērtības, attieksmi vai darbību, izmantojot simbolus: vārdus, žestus, karogus, piemenekļus, drēbes, plakātus. u.c.
27. Kādi kritēriji ir jāievēro rakstot preses ziņojumu (relīzi)? Tai jābūt:
• Aktuālai
• Informatīvai
• Precīzai
• Univesiālai
• Vienkāršai un ātri sagatavojamai
• Konkrētai
28. Kādi ir sabiedrisko attiecību speciālista uzdevumi strādājot ar žurnālistiem.
• Komunikācija ar žurnālistiem
• Informācijas sniegšana
• Konsultēšana
• Kontaktu uzturēšana

Autora komentārsAtvērt
Atlants