Vērtējums:
Publicēts: 15.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Dabaszinību nodarbība bērniem', 1.
  • Konspekts 'Dabaszinību nodarbība bērniem', 2.
  • Konspekts 'Dabaszinību nodarbība bērniem', 3.
  • Konspekts 'Dabaszinību nodarbība bērniem', 4.
  • Konspekts 'Dabaszinību nodarbība bērniem', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Tēma – Ūdens (ūdens agregātstāvokļi).
Mērķis – padziļināt un sistematizēt bērnu zināšanas un izpratni par ūdeni, tā lomu un nozīmi dabā un cilvēka dzīvē, pilnveidot praktiskās iemaņas dažādām ikdienas darbībām ar ūdeni.
Uzdevumi:
1.Sniegt zināšanas par dažādiem ūdens agregātstāvokļiem, to nepastāvību un mainību dažādu faktoru ietekmē.
2.Veidot izpratni par cēloņsakarībām un priekšmetu īpašībām apkārtējā pasaulē.
3.Vingrināties izteikt iepriekšējus paredzējumus, pārbaudīt tos un izdarīt secinājumus.
4.Attīstīt uztveri un uzmanības īpašības, lai spētu pamanīt izmaiņas apkārtējos priekšmetos.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants