Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 1.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 2.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 3.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 4.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 5.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 6.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 7.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 8.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 9.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 10.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 11.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 12.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 13.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 14.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 15.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 16.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 17.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 18.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 19.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 20.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 21.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 22.
  • Referāts 'Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Brokeru sabiedrības „X” īss apraksts    4
2.  Brokeru sabiedrības „X” mārketinga vides analīze    7
2.1.  Iekšējās vides raksturojums    8
2.1.2.  Produktu apraksts    9
2.1.3.  Esošā tirgus daļa    9
2.1.4.  Mārketinga aktivitāšu analīze    10
2.2.  Ārējās vides analīze    12
2.2.1.  Makrovides faktori    12
2.2.2.  Pieprasījums    14
2.2.3.  Konkurence    16
2.3.  Situācijas analīze brokeru sabiedrībai „X”    21
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Izmantotas literatūras saraksts    23
Darba fragmentsAizvērt

Brokeru sabiedrību pakalpojumu aktualitāte pastāvīgi pieaug, kopš apdrošināšanas tirgus pirmsākumiem. Latvijā šis tirgus ir sācis darboties līdz ar tirgus ekonomikas ieviešanu 20 gs. 90-ajos gados. Apmēram divpadsmit gadu laikā brokeru sabiedrību skaits ir sasniedzis 30 sabiedrības, tajā skaitā arī ārzemju sabiedrību meitas uzņēmumi, piemēram, „AON” un „MARSH”.
Šis darba analīze tika veikta, lai izpētītu brokeru pakalpojumu tirgu. Brokeru pakalpojumu tirgus gan nav vispateicīgākais temats salīdzināšanai, jo pārsvarā visas brokeru sabiedrības (arī individuālie brokeri, kuri veido brokeru sabiedrības) veic vienādus pakalpojumus. Brokeru sabiedrību izveide, darbība un uzbūve nav pārāk sarežģīta, un tāpēc atsevišķa sabiedrība - „X” tika izpētīta dziļāk un precīzāk.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants