Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Reklāma un sabiedriskās attiecības', 1.
  • Eseja 'Reklāma un sabiedriskās attiecības', 2.
  • Eseja 'Reklāma un sabiedriskās attiecības', 3.
  • Eseja 'Reklāma un sabiedriskās attiecības', 4.
  • Eseja 'Reklāma un sabiedriskās attiecības', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Cilvēki jau kopš seniem laikiem ir nodarbojušies ar tirdzniecību, dažādu pakalpojumu sniegšanu, tomēr lai piesaistītu arvien vairāk klientu, bija vajadzīgs kaut kas vairāk kā tikai pāris alus skārda bundžas un pārdevējs, labākajā gadījumā, aiz letes. Mūsdienās prakstiski jebkuram uzņēmumam ir savs nosaukums, lozungs, mārketinga nodaļa. Mūsdienu cilvēks šajā tehnoloģijas laikmetā gandrīz ik uz soļa tiek ietekmēts ar dažāda veida reklāmām. Lasot žurnālā kādu rakstu par interesantu tēmu, nākošajā lapaspusē ir skatāma krāsaina, uzmanību piesaistoša reklāma, mīļākā televīzijas seriāla vai realitātes šova skatīšanās laikā, pēķšņi tiek iestarpināta kāda neliela „kaudze” ar reklāmām. Citi apgalvo, ka reklāma domāta, lai varētu aiziet līdz labierīcībām, virtuvei, kur ātri uztaisīt maizītes un kafiju, ko varēs nomielot seriāla skatīšanās laikā, citi atkal nevar saprast, kāda jēga ir televīzijas reklāmām. Vienus reklāmas televīzijā kaitina un „uzdzen” stresu, otriem turpretī patīk paskatīties uz jaukajiem cilvēkiem, kas vienmēr smaida un aicina mūs iegādāties preci, kas padarīs mūsu dzīves vieglākas, mūs pašus – laimīgākus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants