Vērtējums:
Publicēts: 05.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Mūzikas spēja pastiprināt cilvēka uztveri par tekstu un autora emocionālo stāvok', 1.
  • Referāts 'Mūzikas spēja pastiprināt cilvēka uztveri par tekstu un autora emocionālo stāvok', 2.
  • Referāts 'Mūzikas spēja pastiprināt cilvēka uztveri par tekstu un autora emocionālo stāvok', 3.
  • Referāts 'Mūzikas spēja pastiprināt cilvēka uztveri par tekstu un autora emocionālo stāvok', 4.
  • Referāts 'Mūzikas spēja pastiprināt cilvēka uztveri par tekstu un autora emocionālo stāvok', 5.
  • Referāts 'Mūzikas spēja pastiprināt cilvēka uztveri par tekstu un autora emocionālo stāvok', 6.
  • Referāts 'Mūzikas spēja pastiprināt cilvēka uztveri par tekstu un autora emocionālo stāvok', 7.
  • Referāts 'Mūzikas spēja pastiprināt cilvēka uztveri par tekstu un autora emocionālo stāvok', 8.
  • Referāts 'Mūzikas spēja pastiprināt cilvēka uztveri par tekstu un autora emocionālo stāvok', 9.
  • Referāts 'Mūzikas spēja pastiprināt cilvēka uztveri par tekstu un autora emocionālo stāvok', 10.
  • Referāts 'Mūzikas spēja pastiprināt cilvēka uztveri par tekstu un autora emocionālo stāvok', 11.
  • Referāts 'Mūzikas spēja pastiprināt cilvēka uztveri par tekstu un autora emocionālo stāvok', 12.
  • Referāts 'Mūzikas spēja pastiprināt cilvēka uztveri par tekstu un autora emocionālo stāvok', 13.
  • Referāts 'Mūzikas spēja pastiprināt cilvēka uztveri par tekstu un autora emocionālo stāvok', 14.
  • Referāts 'Mūzikas spēja pastiprināt cilvēka uztveri par tekstu un autora emocionālo stāvok', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sociālie mediji un to pielietojums    5
1.1.  Blogi, blogošana, blogosfēra    6
2.  Mūzikas un cilvēka interakcija    8
3.  Pētījums    9
3.1.  Anketas atbilžu analīze    9
  Secinājumi    14
  Izmantotās literatūras saraksts    15
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. 21. gadsimtā neatņemama sastāvdaļa no sabiedriski aktīva cilvēka dzīvesveida ir sociālie mediji. Sociālie mediji aicina un mudina cilvēkiem būt atvērtākiem, līdzdarbojošākiem, kā arī tie veicina sarunu, jo sociālie mediji ir vērsti uz divvirzienu sarunu.
2. Blogs ir viena no sociālo mediju pamatformām. Tas veicina kopienas sajūtu, neuzspiež bloga autoram pārāk lielus noteikumus un mudina cilvēkus izteikties brīvi par sev interesējošām tēmām, Ziņa blogos tiek nodota mērķtiecīgi un saprotami, taču tā visbiežāk mēdz būt subjektīva, nevis objektīva.
3. Dzīvas būtnes ir ārkārtīgi jūtīgas pret skaņu, tāpēc skaņu viļņi spēj ietekmēt cilvēka domāšanu, uztveri un emocionālo stāvokli. Cilvēks nespēj izvairīties no mūzikas un skaņas, pat tad, ja ļoti cenšas, vienīgais veids, kā to var izdarīt absolūti ir zaudējot vienu no maņām – dzirdi. Mūzika ārkārtīgi ietekmē cilvēka emocionālo stāvokli.
4. Darba autores aptaujātā korespondentu lielākā daļa neraksta blogu, taču tos mēdz lasīt, cilvēkiem ir izpratnes par to, kas tas ir, gandrīz vienmēr var izprast autora nodoto ziņu un emocionālo stāvokli, taču mūzikas / skaņas klips dažreiz spēj palīdzēt uztvert ziņojumu daudz vairāk.
5. Sociālais portāls www.draugiem.lv jau 7 gadus ļauj tā lietotājiem izmantot sadaļu „Mana dienasgrāmata”. Pētījuma ietveros tika iegūts labs novērtējums par šo sadaļu, taču vēl ir, kur augt, ņemot vērā respondentu kopvērtējumu par portāla sniegto iespēju blogot.

Autora komentārsAtvērt
Atlants