Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga pētījumi, analīze, informācijas sistēma. Mārketinga plā', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga pētījumi, analīze, informācijas sistēma. Mārketinga plā', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga pētījumi, analīze, informācijas sistēma. Mārketinga plā', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga pētījumi, analīze, informācijas sistēma. Mārketinga plā', 4.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga pētījumi, analīze, informācijas sistēma. Mārketinga plā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskā mārketinga informācijas sistēma ir organizēts telekomunikāciju aprīkojuma, datoru iekārtu, programmatūras datu kopums, ar mērķi iegūt, pārdot, manipulēt, analizēt un nekavējoties iegūt informāciju par starptautiskām biznesa aktivitātēm. Šī informācijas sistēma palīdz menedžeriem izveidot jaunus produktus, uzlabot esošos produktus un veikt izmaiņas reklāmā, cenā, izplatīšanās stratēģijā un taktikā.

Centralizēti un decentralizēti starptautiskā mārketinga pētījumi
Centralizēti uzņēmumi dod priekšroku centralizētiem mārketinga pētījumiem. Centralizēti mārketinga pētījumi pievērš uzmanību produkcijai un preču pārdošanai no kāda konkrēta skatu punkta. Par primāro tiek noteikts vietējais tirgus, bet rīcība ir globāla. Priekšroka tiek dota stratēģijām, kas aptver vairākus tirgus, bet tomēr ņem vērā katra tirgus kulturālās atšķirības.
Decentralizēti starptautiskā mārketinga pētījumi. Decentralizētu mārketinga pētījumu priekšrocības:
• Daudz detalizētākas zināšanas par tirgu;
• Labāks atšķirību novērtējums starp tirgiem;
• Ir iespēja ievērojami kontrolēt pētījumu norisi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants