Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.10.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Emīla Žaka Dalkroza ritmikas metodika', 1.
  • Prezentācija 'Emīla Žaka Dalkroza ritmikas metodika', 2.
  • Prezentācija 'Emīla Žaka Dalkroza ritmikas metodika', 3.
  • Prezentācija 'Emīla Žaka Dalkroza ritmikas metodika', 4.
  • Prezentācija 'Emīla Žaka Dalkroza ritmikas metodika', 5.
  • Prezentācija 'Emīla Žaka Dalkroza ritmikas metodika', 6.
  • Prezentācija 'Emīla Žaka Dalkroza ritmikas metodika', 7.
  • Prezentācija 'Emīla Žaka Dalkroza ritmikas metodika', 8.
  • Prezentācija 'Emīla Žaka Dalkroza ritmikas metodika', 9.
  • Prezentācija 'Emīla Žaka Dalkroza ritmikas metodika', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Labvēlīgi ārēji ietekmējošie faktori kustību stāsta veidošanai:
Radoša un savstarpēji ieinteresēta pedagoga un audzēkņu sadarbība.
Saistoša sižetiskā vai asociatīvā ievirze.
Rosinoši uzskates materiāli un izmantojamā atribūtika.
Skolēniem piemērotas telpas kvalitatīvie.
Grupas lielums.
Kustībām piemērots apģērbs.

Iekšējie inspirējošie faktori kustību stāsta veidošanā:
Psiholoģisks komforts.
Kognitīvās spējas un radošā iztēle.
Individuālās saskarsmes spējas, empātija.
Koordinācija kā sensomotora spēja .
Kustību tehnikas pārvaldīšana.
Pašizjūta.

Autora komentārsAtvērt
Atlants