Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Globālās ekonomiskās problēmas', 1.
  • Konspekts 'Globālās ekonomiskās problēmas', 2.
  • Konspekts 'Globālās ekonomiskās problēmas', 3.
  • Konspekts 'Globālās ekonomiskās problēmas', 4.
  • Konspekts 'Globālās ekonomiskās problēmas', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Globalizācija un lokalizācija
Mūsdienu politekonomikas teorētiķi izmanto tādu terminu kā glokalizācija, kas nozīmē globalizācijas un lokalizācijas savienojumu, jeb globālo lokalizāciju. Veiksmīgas lokalizācijas piemēri, kas veiksmīgi strādā vietējos tirgos transnacionālās kompānijās, apstiprina šīs koncepcijas dzīvotspēju. Piemēram, Sony kompānijas lozungs „globālā lokalizācija” nozīmē vispasaules produkta adaptāciju vietējo patērētāju gaumei ar pielāgošanas metodes palīdzību. Tāpat arī kompānija CocaCola ir iekarojusi Japānas tirgu pateicoties sava preču kanāla izveidei, kā arī pateicoties tādu speciālu produktu izveidei, kas pārdotas tikai konkrētajā tirgū.
Globālās lokalizācijas mērķis ir nodrošināt to, lai organizācija spētu efektīvi strādāt ar klientiem, neatkarīgi no tā, kādā valstī tie atrodas, ņemot vērā vietējās kultūras īpatnības.

Autora komentārsAtvērt
Atlants