Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāmas likumdošana', 1.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumdošana', 2.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumdošana', 3.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumdošana', 4.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumdošana', 5.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumdošana', 6.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumdošana', 7.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumdošana', 8.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumdošana', 9.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumdošana', 10.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumdošana', 11.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumdošana', 12.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumdošana', 13.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumdošana', 14.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumdošana', 15.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumdošana', 16.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumdošana', 17.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumdošana', 18.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumdošana', 19.
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas Republikas likums, kurš regulē reklāmu izgatavošanu un publikāciju mūsu valsts teritorijā.

1. Reglamentēt reklāmas izgatavošanu un izplatīšanu, kā arī noteikt reklāmas izgatavošanā un izplatīšanā iesaistīto personu tiesības, pienākumus un atbildību;
2. Aizsargāt personu, kā arī kopumā visas sabiedrības intereses reklāmas jomā;
3. Veicināt godīgu konkurenci

Reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai, tā veidojama saskaņā ar godprātīgu reklāmas praksi. Reklāma nedrīkst mazināt sabiedrības uzticēšanos reklāmai, un tai jāatbilst godīgas konkurences principiem.

Reklāmā atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas.


Šā likuma ievērošanu uzrauga Patērētāju tiesību aizsardzības centrs, Konkurences padome, Valsts farmācijas inspekcija un Radio un televīzijas padome savas kompetences ietvaros (turpmāk - Uzraudzības iestāde).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants