Vērtējums:
Publicēts: 22.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību definīcijas', 1.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību definīcijas', 2.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību definīcijas', 3.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību definīcijas', 4.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību definīcijas', 5.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību definīcijas', 6.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību definīcijas', 7.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību definīcijas', 8.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību definīcijas', 9.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību definīcijas', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Zinātnisko SA definīciju piemēri
Public relations is the management of communication between an organization and its publics (J.Grunig/T.Hunt, 1984) – SA ir komunikācijas menedžments starp kādu organizāciju un tās publikām
Sabiedriskās attiecības vai Public Relations ir informācijas un komunikācijas procesu menedžments starp organizāciju no vienas puses un tās iekšējām vai ārējām vidēm (daļējām publikām) no otras puses. Public Relations funkcijas ir informācija, komunikācija, persuasion (pārliecināšana), tēla veidošana, nepārtraukta uzticēšanās gūšana, konfliktu menedžments un sabiedriskā konsensus radīšana (G.Bentele)
SA ir vēlamo īstenību intencionālas un kontingentas (nejaušas) konstruēšanas process, radot un nostiprinot tēlus publiskajā telpā (K.Merten, 1992)

Autora komentārsAtvērt
Atlants