• Mācību satura mācīšanas atšķirības un kompetenču apguves dinamika

    TOP 500

    Eseja3 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Mācību satura mācīšanas atšķirības un kompetenču apguves dinamika', 1.
  • Eseja 'Mācību satura mācīšanas atšķirības un kompetenču apguves dinamika', 2.
  • Eseja 'Mācību satura mācīšanas atšķirības un kompetenču apguves dinamika', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Arī bērna intereses un ārpusskolas nodarbošanās var kļūt par rosinājumu caurviju prasmju apgūšanā, piemēram, bērna aizraušanās ar hokeju var kalpot par pamatu, lai iepazītu valstu simboliku, apgūtu karogu, ģerboņu un himnu nozīmi, izmantošanu un cieņpilnu attieksmi pret šiem simboliem.(Brikše ,2011)
Radošā domāšana un kreativitāte neapšaubāmi ir mūsdienu cilvēka noderīgas prasmes, bieži tiek apgalvots, ka nav iespējams iemācīt radošu domāšanu, tas nemaz tā nav, protams, iedzimtas cilvēka spējas ir ļoti svarīgas, bet parastie pieaugušo vārdi ir patiesi raksturīgi radošajai domāšanai, kas nav tikai iedzimta, iegūta audzināšanas un pieredzes ceļā.
Vai radošumu var apgūt, vai arī tas ir iedzimts? Atbilde uz abiem jautājumiem ir “jā” (Davis, 2003). Dažiem cilvēkiem ir iedzimta kreatīvu talantu un intelekta kombinācija, ko aktivizē spēcīga motivācija un likteņa apziņa, un tā šādiem cilvēkiem liek radīt savus sapņus un realizēt savu jaunradi, pateicoties kam pasaule kļūst labāka.
Jaunā mācību saturu sportā programma ir vienkāršota, nevajag pildīt normativus, un programma ir vērsta uz veselību, nevis sportu. Manuprāt, ir labi, ka programma ir vērsta uz veselību, bet es uzskatu, ka fiziskai slodzei jābūt lielākai, lai bērni būtu labāk fiziski attīstīti.

Autora komentārsAtvērt
Atlants