Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.10.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Uzņēmums "Audi"', 1.
  • Referāts 'Uzņēmums "Audi"', 2.
  • Referāts 'Uzņēmums "Audi"', 3.
  • Referāts 'Uzņēmums "Audi"', 4.
  • Referāts 'Uzņēmums "Audi"', 5.
  • Referāts 'Uzņēmums "Audi"', 6.
  • Referāts 'Uzņēmums "Audi"', 7.
  • Referāts 'Uzņēmums "Audi"', 8.
  • Referāts 'Uzņēmums "Audi"', 9.
  • Referāts 'Uzņēmums "Audi"', 10.
  • Referāts 'Uzņēmums "Audi"', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Tātad „Audi” ir uzņēmums, kas nodarbojas ar mašīnbūvi. Mūsdienās tā ir ļoti nozīmīga un aktuāla nozare tādēļ, kad sabiedrības ikdiena ir ļoti aktīva un saspringta. Tā nav iedomāja bez mobilā telefona, datora un , protams, bez automašīnas.
Pasaulē šodien ir ļoti daudz un dažādas automašīnu firmas, kuras spēj cita ar citu vienlīdz labi konkurēt. Jā, konkurence ir liela šajā nozarē. Par piemēru var paņemt to pašu Vāciju – vienu no pasaules lielvalstīm, ja runa iet par automašīnu ražošanu. Vācijā tiek ražotas vairākas pazīstamas automašīnu markas, piemēram, „Mercedes”, „BMW” un citas. Šīs firmas savā starpā cenšas cīnīties par pēc iespējas labāku vietu tirgū, jo katrs jau grib preci realizēt pēc iespējas vairāk un izdevīgāk.

„Audi” atrašanās vieta

(Ekonomiskā statistika, ņemot par piemēru Latvijas tirgu)Vācu automašīnu "Audi" oficiālais izplatītājs Latvijā SIA "Auto Rīga" pagājušajā gadā pārdevis 161 jaunu automašīnu, kas ir par četrām automašīnām vairāk nekā 2002.gadā. Vispopulārākais automašīnas modelis pērn bijis "Audi A4" - pārdots 61 automobilis, tam seko "Audi A6" ar 42 automašīnām. 2002.gadā populārākās bija "Audi A6" automašīnas - uzņēmums pārdeva 60 šādus auto, kā arī 48 "Audi A4". Tā kā šogad "Auto Rīga" gaida jaunu "Audi" modeļu ienākšanu tirgū, uzņēmums plāno kāpināt pārdošanas apjomus par aptuveni 15%.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants