Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.01.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Jaunu produktu "Nakts sieriņi" un "Rīta jogurts" virzīšana tirgū', 1.
  • Referāts 'Jaunu produktu "Nakts sieriņi" un "Rīta jogurts" virzīšana tirgū', 2.
  • Referāts 'Jaunu produktu "Nakts sieriņi" un "Rīta jogurts" virzīšana tirgū', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Esmu izvēlējusies jaunu produktu VALMIERAS PIENS produkciju- „Nakts Sieriņi” un „Rīta jogurts”.

Produkta patēriņa efekts.

Virzot produktu tirgū, izvērtēju kādu labumu patērētājs gūs, ipērkot jauno produktu.
Šajā gadījumā patērētājs iegūs :
1.Veselīgus, dabīgus, svaigus piena produktus no tīras lauku vides;
2.demokrātiskas cenas;
Šīs īpašības jāuzsver reklamējot produktu.

Pamat lēmumu pieņemšana

Lai jauno produktu efektīvi virzītu tirgū, jāpieņem vairāki pamat lēmumi:
1)Kad virzīt (laiks)? -Ja jaunais produkts nomaina kādu produktu, tad to vajag piedāvāt tirgū tikai pēc tam, kad iepriekšējā produkta realizācijas apjoms ir krities zem normāla līmeņa, bet ja konstatēts, ka produktu vēl var pilnveidot, tad labāk izlaist vienu sezonu un nākamajā sezonā iziet ar labāku preci.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants