Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Ievads starptautiskajā mārketingā. Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos ', 1.
  • Konspekts 'Ievads starptautiskajā mārketingā. Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos ', 2.
  • Konspekts 'Ievads starptautiskajā mārketingā. Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos ', 3.
  • Konspekts 'Ievads starptautiskajā mārketingā. Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos ', 4.
  • Konspekts 'Ievads starptautiskajā mārketingā. Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos ', 5.
  • Konspekts 'Ievads starptautiskajā mārketingā. Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos ', 6.
  • Konspekts 'Ievads starptautiskajā mārketingā. Organizāciju motivācija apgūt starptautiskos ', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Ķīnas tirgus ir vilinājums daudziem Latvijas uzņēmējiem – gan strauji augošās ekonomikas, gan plašā noieta tirgus dēļ. Tomēr daudzus potenciālos eksportētājus attur gan ievērojamais attālums, gan specifiskā biznesa vide, gan bažas par intelektuālā īpašuma tiesību aizsardzību Ķīnas tirgū. Lai gan pašlaik novērojams, ka uz Ķīnu nosūtīto Latvijas preču apjoms pieaug, tomēr Ķīnas preču imports gandrīz desmitkārt pārsniedz Latvijas preču eksportu uz Ķīnu. Tādejādi radot, apjomīgu tirdzniecības deficītu Latvijai. Lai samazinātu atšķirību starp preču importu un eksportu ar Ķīnu, tiek organizēti dažādi semināri, kuru nolūks ir izglītot par Ķīnas tirgus specifiku un mudināt uzņēmumus izmanot Ķīnas tirgus priekšrocības. Šajos semināros tiek sniegta informācija:
• Ķīnas tirgus apzināšana un apguve, izvērtējot efektīvākos un piemērotākos biznesa modeļus un piemērojot tos videi, sabiedrībai un patērētāju prasībām;
• Biznesa sadarbības un tirgus apgūšanas juridisko aspektu izvērtēšana, veicinot produktīvu sadarbības veidošanu starp ES un Ķīnas uzņēmumiem;
• Palīdzība Ķīnas regulējošās un institucionālās vides apzināšanā, attiecībā uz produktu un pakalpojumu sertifikācijas un reģistrācijas specifiskām nozaru prasībām.
Tātad tiek uzsvērta starptautiskā mārketinga nepieciešamība uzsākot uzņēmuma darbību Ķīna. Vides novērtēšana, stratēģijas un biznesu modeļu izstrāde, un produkta izstrāde, kas apmierinātu šī tirgus vēlmes. Pie Ķīnas vides novērtēšanas var minēt šādus faktus:
• Ķīnas ekonomika ir atkarīga no eksporta (pārsvarā uz Rietumu tirgiem)- ekonomika un nodarbinātība ir ļoti atkarīgas no pieprasījuma ārvalstīs.

Autora komentārsAtvērt
Atlants