Vērtējums:
Publicēts: 01.11.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 1.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 2.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 3.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 4.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 5.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 6.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 7.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 8.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 9.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 10.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 11.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 12.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 13.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 14.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 15.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 16.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 17.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 18.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 19.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 20.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 21.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 22.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 23.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 24.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 25.
  • Prezentācija 'Mārketinga un e-biznesa skaidrojošā vārdnīca, jēdzieni, termini', 26.
Darba fragmentsAizvērt

Konkurences līmeņi
Zīmolu konkurencē firma par konkurentiem uzskata citas firmas, kas piedāvā līdzīgus produktus tiem pašiem patērētājiem un par līdzīgām cenām.
Nozares konkurencē firma par konkurentiem uzskata visas firmas, kas ražo to pašu produktu vai produkta klasi.
Formu konkurencē firma par konkurentiem uzskata visas firmas, kas ražo produktus, kas sniedz to pašu pakalpojumu vai īsteno to pašu funkciju.
Vispārējā konkurencē firma par konkurentiem uzskata visas firmas, kas sacenšas par to pašu patērētāju.

Konkurences metodes
Cenu konkurence – tā ir konkurences galvenā forma, kad firmas cenšas noteikt savas cenas zemākas par konkurentu cenām.
Ārpuscenu konkurence – firmas konkurē: • iezīmējot savas preces ar firmas zīmēm, • reklamējoties, • izmantojot pievilcīgu iesaiņojumu, • piedāvājot uzlabotus pakalpojumus ( garantija, serviss, nomaksa), • izveidojot vairāk pievilcīgas tirgošanās vietas, • rīkojot loterijas, reklāmas pasākumus.
Tiešā konkurence pastāv starp līdzīgu produktu piedāvātājiem tirgū. Tā ir firmu konkurence (piemēram, Neste, Statoil, Viada).
Netiešā konkurence pastāv starp produktiem, kuri savā starpā ir aizstājami (piemēram, sviests – margarīns, autobuss – vilciens).

Atlants