• Patērētāju individuālās atšķirības kā uzvedību determinējošie faktori un to pētīšana mārketingā

     

    Konspekts3 Ekonomika, Psiholoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Patērētāju individuālās atšķirības kā uzvedību determinējošie faktori un to pētī', 1.
  • Konspekts 'Patērētāju individuālās atšķirības kā uzvedību determinējošie faktori un to pētī', 2.
  • Konspekts 'Patērētāju individuālās atšķirības kā uzvedību determinējošie faktori un to pētī', 3.
  • Konspekts 'Patērētāju individuālās atšķirības kā uzvedību determinējošie faktori un to pētī', 4.
  • Konspekts 'Patērētāju individuālās atšķirības kā uzvedību determinējošie faktori un to pētī', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Patērētāja resursus var iedalīt trīs daļās – ekonomiskie, īslaicīgie un izziņas (spēja apstrādāt un izmantot informāciju).
Cilvēka ekonomiskie resursi ir svarīgi patērētāja uzvedībā. Bieži vien patērētāja ienākumi raksturo tā uzvedību. Viens no patērētāja ekonomiskajiem resursiem ir ienākumi. Daudzi zinātnieki ir pētījuši to, cik daudz no ienākumiem cilvēki patērē ēdienam, cik citiem izdevumiem. Ienākumi ietekmē cilvēka uzvedību tirgū. Tomēr ir svarīgi ņemt vērā arī tādus faktorus, kā nodokļu izmaiņas, izmaiņas ģimenes skaitā un citas problēmas, kas būtiski ietekmē patērētāja ienākumus.…

Atlants