Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Lokālo ražotāju nozīme patērētāja pirkšanas lēmuma pieņemšanā', 1.
  • Eseja 'Lokālo ražotāju nozīme patērētāja pirkšanas lēmuma pieņemšanā', 2.
  • Eseja 'Lokālo ražotāju nozīme patērētāja pirkšanas lēmuma pieņemšanā', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Viens no preču zīmju veidiem ir ģeogrāfiskās izcelsmes norāde- tas ir ģeogrāfisks nosaukums vai cits apzīmējums, kuru lieto, lai norādītu uz preces izcelsmes valsti un tās īpašībām. Šādas zīmes nevar lietot neatbilstoši patiesībai, zīmē attēlotajai ģeogrāfiskajai izcelsmei ir jāsakrīt ar patieso izcelsmi. ( Likums par preču zīmēm un ģeogrāfiskās izcelsmes norādēm).
Darba autore secina, ka melošana par preces ģeogrāfisko izcelsmi ir sodāma, līdz ar to nav atļauts citu valstu produkcijai norādīt, ka produkts tiek ražots Latvijā, kas varētu būt problēma tiem uzņēmumiem, kuru produkti tiek daļēji ražoti gan Latvijā, gan ārpus tās.
Darba autore secina, ka ja kultūra un nacionālā piederība ir svarīgs aspekts patērētāja pirkšanas lēmuma pieņemšanā, tad arī, ja patērētāja acīs tā ir vērtība, ka produktu ražojis Latvijas uzņēmums, tādā gadījumā alternatīvu izvērtēšanas posmā patērētājs var izlemt par labu Latvijas produktam, produkta izcelsmes dēļ. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants