Vērtējums:
Publicēts: 28.04.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Verbālā saskarsme mūzikas stundās un darbā ar muzikālajiem kolektīviem', 1.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme mūzikas stundās un darbā ar muzikālajiem kolektīviem', 2.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme mūzikas stundās un darbā ar muzikālajiem kolektīviem', 3.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme mūzikas stundās un darbā ar muzikālajiem kolektīviem', 4.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme mūzikas stundās un darbā ar muzikālajiem kolektīviem', 5.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme mūzikas stundās un darbā ar muzikālajiem kolektīviem', 6.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme mūzikas stundās un darbā ar muzikālajiem kolektīviem', 7.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme mūzikas stundās un darbā ar muzikālajiem kolektīviem', 8.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme mūzikas stundās un darbā ar muzikālajiem kolektīviem', 9.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme mūzikas stundās un darbā ar muzikālajiem kolektīviem', 10.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme mūzikas stundās un darbā ar muzikālajiem kolektīviem', 11.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme mūzikas stundās un darbā ar muzikālajiem kolektīviem', 12.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme mūzikas stundās un darbā ar muzikālajiem kolektīviem', 13.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme mūzikas stundās un darbā ar muzikālajiem kolektīviem', 14.
  • Referāts 'Verbālā saskarsme mūzikas stundās un darbā ar muzikālajiem kolektīviem', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Tā kā ir izstrādāts un arvien tiek pilnveidots mūzikas skolotāja profesijas standarts jeb šīs nozares skolotājam izvirzāmais profesionālās kvalifikācijas prasību kopums. Tajā ir minētas daudzas un dažādas nepieciešamās prasmes un zināšanas, tai skaitā – prasme vadīt nodarbības strādāt, plānot un organizēt savas darbības stundās un ārpusstundām, kas saistītas ar mūzikas mācīšanu. Dažas no tām ir:
spilgtai, atraktīvai personai;
valdīt un vadīt;
spējīgam improvizēt;
pedagoģiskā takta elastīgumam;
jāorientējas jaunajos mūzikas virzienos un strāvojumos.
Valstiskais mērķis: harmoniskas sabiedrības veidošana. Tās pamatā atziņa: tauta bez kultūras, bez garīgajām vērtībām ir bars. Valsts uzdevums ir glābt, glabāt, attīstīt kultūru, ceļot visu sabiedrības locekļu inteliģences un kultūras līmeni. Skolēns ir jāpieņem tāds, kāds viņš ir, un no šīs viņa reālās vietas un paņēmieniem, uzskatiem un pozīcijām var sākt kaut ko veidot vēlamajā virzienā. Mēs zinām, ka dažādos vecumos un dažādi cilvēki mūziku uztver atšķirīgi, jo viņi aug un veidojas šajā sarežģītajā mūsdienu pasaulē, tā ir mūsdienu paaudzes vide. Tādēļ cita ceļa nav un mūsu uzdevums ir palīdzēt skolniekam no bagātās garīgo vērtību krātuves paņemt vislabāko.
Saskarsme ir viens no galvenajiem personībai pieejamiem izziņas paņēmieniem, jo katra personība tikai ar saskarsmes palīdzību , atdarinot citus sabiedrības locekļus, iemācās saprast sabiedrību un līdz ar to arī sevi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants