Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.10.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 1.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 2.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 3.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 4.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 5.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 6.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 7.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 8.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 9.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 10.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 11.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 12.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 13.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 14.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 15.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 16.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 17.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 18.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 19.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 20.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 21.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 22.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 23.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 24.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 25.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 26.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 27.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 28.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 29.
  • Referāts 'SIA „XXX” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Uzņēmuma SIA „XXX” mārketinga vides analīze un situācijas analīze    6
2.1.  SIA „XXX” mikrovide    6
2.2.  Uzņēmuma SIA „XXX” makrovide    8
2.3.  Nozares analīze    9
2.4.1.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode    12
2.4.2.  Bostonas konsultantu grupas matrica    13
2.4.3.  General Electric modelis    15
2.5.  SVID analīze    17
3.  Mārketinga mērķi, mārketinga stratēģija un programma    21
3.1.  Segmentēšana un mērķtirgus noteikšana    21
3.2.  Pozicionēšana    23
3.3.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    25
3.4.  Pircēju rīcības modelis    25
3.5.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    27
3.6.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    28
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Bibliogrāfiskais saraksts    30
Darba fragmentsAizvērt


Mārketings ietver sevī tādus faktorus kā uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, tirgus izpēti, mērķpircēju noteikšanu, tirgus segmentēšanu, produktu vadīšanu, cenu veidošanu, u.c.
Šajā darbā ir apskatīts un analizēts uzņēmums „XXX” par pamatu izvēloties uzņēmuma mārketinga stratēģijas analīzi, stipro un vājo pušu noteikšanu. Uzņēmuma analīze veikta, balstoties uz pieejamajiem faktiem par SIA „XXX” un konkurentiem metāla konstrukciju, cauruļvadu un dzelzceļa estakāžu būvniecības jomā.
Lai pilnīgāk veiktu uzņēmuma mārketinga analīzi, īsi apskatījām uzņēmuma vispārējo aprakstu un no mārketinga viedokļa novērtējām uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējas un draudus, nozari un tās attīstības perspektīvas.
Darba gaitā noteicām uzņēmuma mārketinga mērķi un atbilstošās stratēģijas mērķu sasniegšanai.
Pētījumi darbā veikti ar Bostonas Konsultantu grupas, General Electric matricu palīdzību, kā arī izmantojot vispārējo konkurentu analīzi, un M.Portera 5 spēku modeli. Lai noteiktu uzņēmuma pozīciju tirgū tiks veikta „XXX” pozicionēšana.
Darbā tiks apskatītas „XXX” ražotās produkcijas tirgus segments n aprakstīts mērķa tirgus.
Tiks apskatīta arī patērētāja rīcība patēriņa tirgū, lai precīzāk noteiktu kur un kā ir jāiedarbojas uz patērētāju, pareizi izmantojot pieejamos mārketinga līdzekļus.
Visa kursa darba apjoms ir 30 lapaspuses. Darbs sastāv no trīs daļām, kurās ir izmantotas 8 tabulas un 7 attēli. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants