Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas izplatīšanas līdzekļi ir informācijas kanāls, caur kuru reklāmas ziņojums nonāk līdz patērētājam.
Eksistē bezgala daudz reklāmas veidi, piemēram, radio, TV, laikraksti, žurnāli, izdales materiāli, e – pasta vēstules, pārdevēju vizītkartes, atvērto durvju dienu pasākumi, atlaižu piedāvājumi, reklāmas internetā utt.
Pats par sevi saprotams, ka visdārgākā reklāma ir tajos laikrakstos vai tv kanālos, kas piesaista vislielāko daļu auditorijas. Sakarā ar to, ka reklāma masu mēdijos aptver lielu auditoriju, ir ieteicams tajos reklamēt tieši plaša patēriņa preces vai pakalpojumus. Pirms ievietot reklāmu kādā no masu mēdijiem ir svarīgi izpētīt, kurus masu mēdijus skatās, klausās vai lasa potenciālie patērētāji.
Pastāv arī tādas reklāmas aģentūras, kas izvieto reklāmu vairākos saziņas līdzekļos – žurnālos, tv, radio utt. Katram no šiem saziņas līdzekļiem ir savas stiprās puses, līdz ar to, pareizi tās kombinējot, var tikt sasniegts ļoti labs rezultāts.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants