-
Preču virzīšanas e-vidē veidi un raksturojums
Aktivitātes sociālajos tīklos
Uzņēmumi sociālos tīklus izmanto, lai attīstītu uzņēmuma tēlu, virzītu tirgū savas preces un pakalpojumus, uzklausītu un atbildētu uz klientu viedokļiem, jautājumiem, atsauksmēm, iesaistītu klientus produktu vai pakalpojumu attīstīšanā, sadarbotos ar biznesa partneriem un citām organizācijām, arī meklētu nākamos uzņēmuma darbiniekus. Aktīvas dalības sociālajos tīklos mērķis ir informēt patērētājus par uzņēmuma produktiem un īpašajiem piedāvājumiem. Sociālo tīklu mārketingu ir iespējams izmantot bez maksas, taču, lai sasniegtu vēlamos rezultātus, uzņēmumi izmanto arī piedāvātos maksas pakalpojumus, piemēram, reklāmas banerus, maksas aptaujas u.c.
Aktivitātes blogos
Blogu rakstīšana ir veids kā informēt patērētājus par notikumiem, izgudrojumiem un citiem notikumiem kādā nozarē. Uzņēmumi, regulāri publicējot informāciju par aktualitātēm, saistītām ar viņu piedāvāto produktu vai pakalpojumu, var piesaistīt papildus apmeklētāju plūsmu savām interneta vietnēm. Daloties ar noderīgu un aktuālu saturu, ir vēl viens veids kā piesaistīt interneta lietotāju uzmanību savam uzņēmumam.
Sabiedriskās attiecības (PR)
PR internetā, kas ietver ziņu, preses relīžu un rakstu izveidi, kā arī to publicēšanu dažādās vietnēs, lai popularizētu zīmolu, veidotu lojalitāti, izplatītu informāciju par uzņēmumu un pakalpojumiem un piesaistītu interneta lietotājus vietnei.
…
E-mārketinga kompleksa elementi un to ietekmējošie faktori. E-marketinga veidi un raksturojums. Kas ir E-mārketings? Tas ir mārketings, kura kanāls ir internets, bet ieroči paliek tie paši - cilvēka izdoma un apzināta stratēģija. Pie e-mārketinga pieder baneru pirkšana un reklāmas rakstu izvietošana citos portālos, reklāmas e-pastu izsūtīšana Jūsu mērķauditorijai, asprātīgu mājas lapas elementu izveide, atmiņā zibenīgi iekrītoši video klipi, un daudz kas cits, kas spēj nest Jūsu zīmolu pēc iespējas lielākam potenciālo klientu skaitam.