Vērtējums:
Publicēts: 29.09.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Veiksmīga saziņa ar auditoriju', 1.
  • Referāts 'Veiksmīga saziņa ar auditoriju', 2.
  • Referāts 'Veiksmīga saziņa ar auditoriju', 3.
  • Referāts 'Veiksmīga saziņa ar auditoriju', 4.
  • Referāts 'Veiksmīga saziņa ar auditoriju', 5.
  • Referāts 'Veiksmīga saziņa ar auditoriju', 6.
  • Referāts 'Veiksmīga saziņa ar auditoriju', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Saziņa ir viens no nozīmīgākajiem procesiem cilvēku sabiedrībā. Ja saziņas procesā gadās pārrāvumi un tā ir neefektīva, tad tam var būt visdažādākās sekas, sākot dažādiem pārpratumiem, neveiksmīgiem darījumiem un beidzot pat ar kariem, kas viss rodas tādēļ, ka saziņas partneri viens otru nav sapratuši, to veiktā saziņa ir bijusi neefektīva un nodotā informācija nav nonākusi tur, kurp tā tikusi sākotnēji sūtīta, vai arī tā ir savādāk izprasta, nekā ir gaidīts. Turklāt nepietiekama un neizdevusies informācijas apmaiņa ir viens no biežākajiem stresa, dusmu, neapmierinātības, aizvainojuma, pārpratumu un vilšanās cēloņiem.

Laba saziņas prasme ir obligāts priekšnosacījums panākumiem ikvienā darbā, jo ikviens cilvēks ikdienā nonāk saskarsmē ar citiem un, lai veidotos veiksmīgas attiecības, nepieciešamas labas saziņas spējas, lai nerastos pārpratumi un dažādas neveiklas situācijas, kuru atrisināšana prasītu gan jūsu, gan jūsu partneru un kolēģu laiku, kas visiem ir ierobežots. Labas saziņas spējas ir veiksmīga biznesa pamatā. Jūsu māksla skaidri, kodolīgi un viegli uztveramā veidā sniegt informāciju un norādījumus kolēģiem un klientiem var izšķirt, vai jums izdosies ar viņiem saprasties, vai noslēgsiet iecerētos darījumus. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants