Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas ētika', 1.
  • Referāts 'Reklāmas ētika', 2.
  • Referāts 'Reklāmas ētika', 3.
  • Referāts 'Reklāmas ētika', 4.
  • Referāts 'Reklāmas ētika', 5.
  • Referāts 'Reklāmas ētika', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Var secināt, ka objektīva un kvalitātīva informācija reklāmā ne tikai nav nepieciešama, bet bieži vien ir nevēlama, jo tā izslēdz sentimentu, kas ir būtisks elements reklāmas procesā.
Vispār ētika tas ir morāles vērtības un principi, kas nosaka indivīda vai grupas uzvedību dažādās situācijās.
Ētikas normas ir svarīgas, izstrādājot morāles standartus situācijām, kad var tikt nodarīts jebkāda veida kaitējums (ekonomisks, fizisks vai garīgs) atsevišķai personai vai personu grupai. Plānojot darbības, mārketinga pētniekam jāņem vērā trīs pušu intereses — pētījuma dalībnieku (objektu), klientu un pētījuma grupas biedru intereses.
Pati būšot par patērētāju un reklāmas auditorijas locekli man palika interesanti noskaidrot, cik stipri mūsu izvēle ir atkarīga no ārējas ietekmes, tas ir – no reklāmas. Pētot šo problēmu es sastapos ar tādiem ne mazāk svarīgiem elementiem reklāmas uztveršanā kā psiholoģija un ētika. Ieinteresēta, es noliku sev par mērķi izanalizēt un salīdzināt reklāmas negatīvas un pozitīvas ietekmes pakāpi uz sabiedrību un katru tās locekli.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants