Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību projekts: grāmatas prezentācija', 1.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību projekts: grāmatas prezentācija', 2.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību projekts: grāmatas prezentācija', 3.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību projekts: grāmatas prezentācija', 4.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību projekts: grāmatas prezentācija', 5.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību projekts: grāmatas prezentācija', 6.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību projekts: grāmatas prezentācija', 7.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību projekts: grāmatas prezentācija', 8.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību projekts: grāmatas prezentācija', 9.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību projekts: grāmatas prezentācija', 10.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību projekts: grāmatas prezentācija', 11.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību projekts: grāmatas prezentācija', 12.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību projekts: grāmatas prezentācija', 13.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību projekts: grāmatas prezentācija', 14.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību projekts: grāmatas prezentācija', 15.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību projekts: grāmatas prezentācija', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Grāmatas „Public Relations” autors Frenks Džefkinss piedāvā savu sabiedrisko attiecību modeli, kas sastāv no sešām daļām:

1.Situācijas novērtēšana - svarīgi novērtēt situāciju jeb problēmu, uzdot
jautājumus, piemēram, kā radusies šī problēma jeb situācija, kur mēs pašlaik atrodamies, kas šajā procesā ir iesaistīts u.c. Tāpēc jānoskaidro, ko par to domā sabiedrība jeb mērķa auditorija? Situāciju nepieciešams maksimāli pareizi novērtēt, piemēram, veicot pētījumu, sabiedrisko aptauju, novērošanu, statistikas datu izpēti. Kad situācija ir novērtēta, tad var precīzāk noskaidrot problēmu un pieāvāt tās risinājumu.

2.Mērķu noteikšana – mērķus nosaka pēc diviem veidiem: pirmais –
pēc pētījumu, sabiedrisko aptauju rezultātiem, otrais – pēc konsultācijas ar organizācijas vadību. Sabiedrisko attiecību speciālists kopā ar organizācijas vadību nosaka prioritāros mērķus, piemēram, organizācijai, kas nodarbojas ar biznesu tie var būt sekojoši uzdevumi: piesaistīt profesionāli sagatavotus kandidātus darbam, padarīt organizāciju atpazīstamu eksporta tirgū, informēt patērētājus un pircējus par savu produkciju.

3.Mērķa auditorijas noteikšana – sabiedrība ir cilvēku grupas
organizācijas iekšienē un ārpus tās, ar kurām organizācija mijiedarbojas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants