• Patērētāju interešu aizsardzība un kvalitātes nodrošināšana

     

    Konspekts4 Tiesības

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Patērētāju interešu aizsardzība un kvalitātes nodrošināšana', 1.
  • Konspekts 'Patērētāju interešu aizsardzība un kvalitātes nodrošināšana', 2.
  • Konspekts 'Patērētāju interešu aizsardzība un kvalitātes nodrošināšana', 3.
  • Konspekts 'Patērētāju interešu aizsardzība un kvalitātes nodrošināšana', 4.
  • Konspekts 'Patērētāju interešu aizsardzība un kvalitātes nodrošināšana', 5.
  • Konspekts 'Patērētāju interešu aizsardzība un kvalitātes nodrošināšana', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis veicināt patērētāju intereses, veselību un drošību Eiropas Savienībā ir noteikts Eiropas Kopienas dibināšanas līguma 153. un 95. pantā. 2002. gada 7. maijā Eiropas Komisija pieņēma jaunu stratēģiju patērētāju politikas jomā, kas nosaka tās vispārējo politisko pieeju piecu gadu periodam no 2002. līdz 2006. gadam.
Šajā jautājumā ir trīs galvenie mērķi:
1.“Augsts kopējais patērētāju aizsardzības līmenis”. Šeit ir jāparedz saskaņošana ar vispiemērotākajiem līdzekļiem, izmantojot nozares pamatdirektīvas, standartus un vislabāko praksi. Tas attiecas uz preču un pakalpojumu drošību, kā arī ekonomiskajām un juridiskajām interesēm, tādējādi ļaujot patērētājiem ar pārliecību iepirkties jebkurā vietā Eiropas Savienībā un izmantot jebkura starpnieka pakalpojumus. Galvenās paredzētās iniciatīvas, kas ierosinātas Zaļajā grāmatā, ir par patērētāju aizsardzību un pakalpojumu drošību. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants