Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.04.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Konspekts 'Dienas plānojums un rotaļnodarbības gaita', 1.
  • Konspekts 'Dienas plānojums un rotaļnodarbības gaita', 2.
  • Konspekts 'Dienas plānojums un rotaļnodarbības gaita', 3.
  • Konspekts 'Dienas plānojums un rotaļnodarbības gaita', 4.
  • Konspekts 'Dienas plānojums un rotaļnodarbības gaita', 5.
  • Konspekts 'Dienas plānojums un rotaļnodarbības gaita', 6.
  • Konspekts 'Dienas plānojums un rotaļnodarbības gaita', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājums:
• Bērni doto tēmu un tās pielietojumu spēj integrēt un pielietot ikdienas ritmā. Saprot tās būtiskumu.
• Izprot, kādēļ vajadzīga savstarpēja sadarbošanās, solidaritāte, pieklājība, laipnība, savaldība un atbildība.
• Bērniem patīk radoši izpausties, iekļaujot ikdienā gan skaitāmpantus, gan rotaļas.
• Bērni labprāt klausās mūziku.
• Bērni kļūst atvērtāki un spēj draudzīgi darboties, ievērojot pieklājību savstarpējā saskarsmē.
• Jebkuram bērnam patīk muzicēt un ritmizēt. Vecākiem dot zināt, ja bērns ir talantīgs un viņam ir muzikālā dzirde, ko var novērot ikdienā, darbojoties ar bērnu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants