Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 1.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 2.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 3.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 4.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 5.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 6.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 7.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 8.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 9.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 10.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 11.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 12.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 13.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 14.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 15.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 16.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 17.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 18.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 19.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 20.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 21.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 22.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 23.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 24.
  • Referāts 'Virzības tirgū programma', 25.
Darba fragmentsAizvērt

SIA „MSG kurjers” atrodas Rīgā, Eksporta ielā 7. Uzņēmums ir dibināts 2002. gada 05. decembrī, bet tā darbība tika uzsākta 09. decembrī.
Uzņēmums radās daloties šāda paša piedāvāto paklapojumu uzņēmumam, līdz ar to, visiem uzņēmumā strādājošajiem darbiniekiem ir plašas zināšanas šāda veida uzņēmuma veidošanā, strukturizēšanā un vadīšanā. Kurjeri, kuri darbojās uzņēmumā, bija jau klientiem pazīstami, tāpēc pastāvēja cerība, ka klienti paļausies uz pazīstamiem un jau pārbaudītiem kurjeriem, nevis turēsies pie pierastā kurjeruzņēmuma vārda.
Uzņēmuma tiešā darbība ir sūtījumu pārvadāšana Rīgā.
Šī uzņēmuma sākotnējie plāni bija iekarot stabilas pozīcijas starp Rīgā jau darbojošajiem šo paklapojumu uzņēmumiem, bet uz tālāku nākotni tika plānots aptvetr nelielu daļu Latvijas tirgus un Baltijas valstu tirgu, bet pavisam nedaudz mēģināt strādāt arī starptautiskajā tirgū, tādejādi pieāvājot saviem klientiem pilnīgāku pakalpojumu servisu.
Izvirzītie sākotnējie mērķi likās grūti un nesasniedzami, jo Rīgas un Latvijas tirgus šajā nozarē ir pietiekami piesātināts.

Autora komentārsAtvērt
Atlants