Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.10.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Pircēju rīcības faktori, to izpēte un analīze. Pirkšanas lēmumu pieņemšana patēr', 1.
  • Konspekts 'Pircēju rīcības faktori, to izpēte un analīze. Pirkšanas lēmumu pieņemšana patēr', 2.
  • Konspekts 'Pircēju rīcības faktori, to izpēte un analīze. Pirkšanas lēmumu pieņemšana patēr', 3.
  • Konspekts 'Pircēju rīcības faktori, to izpēte un analīze. Pirkšanas lēmumu pieņemšana patēr', 4.
  • Konspekts 'Pircēju rīcības faktori, to izpēte un analīze. Pirkšanas lēmumu pieņemšana patēr', 5.
  • Konspekts 'Pircēju rīcības faktori, to izpēte un analīze. Pirkšanas lēmumu pieņemšana patēr', 6.
  • Konspekts 'Pircēju rīcības faktori, to izpēte un analīze. Pirkšanas lēmumu pieņemšana patēr', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Gadījumā, ja disonanse tomēr radusies, mārketinga speciālistiem jādara viss, lai to pēc iespējas mazinātu. Savu neapmierinātību patērētāji var paust 3 veidos:
• paužot atklātu attieksmi, kad pircējs izsaka sūdzības;
• izsakot personisku attieksmi, kad patērētājs savā rūgtajā pieredzē dalās ar draugiem un paziņām;
• iesaistot trešo pusi, kad sūdzības tiek iesniegtas patērētāju tiesību aizsardzības organizācijām, nozaru asociācijām vai masu saziņas līdzekļiem, atsevišķos gadījumos – tiesas ceļā.
Visefektīvākais veids, kā samazināt pirkuma iegādes disonanses iespēju ir piedāvāt patērētājiem produktu, kas pēc iespējas labāk apmierinātu viņu vajadzības un vēlmes. Ja sūdzība saņemta pat kādu preci, par atbilstošu reakciju var uzskatīt tās nomaiņu, ja vien iespējams piedāvāt klientam kādu papildu kompensāciju. Ja sūdzība saņemta par pakalpojumu, to var labot šādi:
• neatbilstošu pakalpojumu veikt atkārtoti vai arī piešķirt klientam atlaidi nākamajām pakalpojumu sniegšanas reizēm;
• dažreiz ir pietiekami atmaksāt izdoto naudu;
• par dažiem nekvalitatīviem pakakalpojumiem jāmaksā kompensācijas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants