Vērtējums:
Publicēts: 02.08.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Sekretāres kvalifikācijas pārskats', 1.
  • Prakses atskaite 'Sekretāres kvalifikācijas pārskats', 2.
  • Prakses atskaite 'Sekretāres kvalifikācijas pārskats', 3.
  • Prakses atskaite 'Sekretāres kvalifikācijas pārskats', 4.
  • Prakses atskaite 'Sekretāres kvalifikācijas pārskats', 5.
  • Prakses atskaite 'Sekretāres kvalifikācijas pārskats', 6.
  • Prakses atskaite 'Sekretāres kvalifikācijas pārskats', 7.
  • Prakses atskaite 'Sekretāres kvalifikācijas pārskats', 8.
  • Prakses atskaite 'Sekretāres kvalifikācijas pārskats', 9.
  • Prakses atskaite 'Sekretāres kvalifikācijas pārskats', 10.
  • Prakses atskaite 'Sekretāres kvalifikācijas pārskats', 11.
  • Prakses atskaite 'Sekretāres kvalifikācijas pārskats', 12.
  • Prakses atskaite 'Sekretāres kvalifikācijas pārskats', 13.
  • Prakses atskaite 'Sekretāres kvalifikācijas pārskats', 14.
  • Prakses atskaite 'Sekretāres kvalifikācijas pārskats', 15.
  • Prakses atskaite 'Sekretāres kvalifikācijas pārskats', 16.
  • Prakses atskaite 'Sekretāres kvalifikācijas pārskats', 17.
  • Prakses atskaite 'Sekretāres kvalifikācijas pārskats', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  LIETVEDĪBAS LOMA UZŅĒMUMA DARBĪBĀ    5
1.1.  Lietvedība jēdziens    5
1.2.  Dokumentēšana    5
1.3.  Pārvaldes dokumenti    6
1.4.  Elektroniskie dokumenti    6
2.  Dokumentu noformēšana    7
2.1.  Vispārīgās dokumentu noformēšanas prasības    7
2.2.  Dokumenta juridiskais spēks    7
3.  LIETVEDĪBAS PROCESA SASTĀVDAĻAS    9
4.  LIETVEDĪBAS PROCESA ORGANIZĒŠANA    10
5.  Biroja darba organizācija Vairiešu pag    12
6.  BIROJA TEHNIKA    13
7.  SEKRETĀRES DARBS PAGASTĀ    14
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Pēc prakses secināju, ka:
1) Sekretārei pildot darbus, tie jādara ar atbildības sajūtu un bez kļūdām;
2) Sekretārei ir jāprot stilistiski pareizi runāt;
3) Sekretārei ir jāprot komunicēt ne vien ar darbiniekiem, bet ar apmeklētājiem, tādējādi jāizvairās no konfliktsituācijām;
4) Jāprot strādāt komandā;
5) Saņemtos, nosūtāmos un citus dokumentus reģistrēja datorprogrammā Microsoft Excel;
6) Nepieciešamas zināšanas darbā ar biroja tehniku;
7) Tabulas jāveido Microsoft Excel programmā nevis Microsoft Word;
8) Darba vietai jābūt pēc ergonomikas prasībām, jo tajā mēs pavadām darba dienu, uzņēmuma ietvaros;
9) Pašiem svarīgākajiem dokumentiem jāatrodas sekretārei rokas attālumā;
10) Sekretāres darbs atkarīgs no iestādes lieluma un dokumentu aprites, lielāka iestāde vairāk darba;
11) Jāprot ģērbties atbilstoši darba apstākļiem un jāievēro lietišķais stils;
12) Dekoratīvo kosmētiku lietoja minimāli;
13) Prakses laikā sasniedzu sev uzstādītos mērķus un uzdevumus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants