Vērtējums:
Publicēts: 01.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņas plāns', 1.
  • Referāts 'Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņas plāns', 2.
  • Referāts 'Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņas plāns', 3.
  • Referāts 'Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņas plāns', 4.
  • Referāts 'Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņas plāns', 5.
  • Referāts 'Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņas plāns', 6.
  • Referāts 'Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņas plāns', 7.
  • Referāts 'Sociālo zinātņu fakultātes reklāmas kampaņas plāns', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Kampaņas posmi:
• sākums – reklāmas kampaņa iesāksies ar partizāna mārketinga aktivitātēm, ar kuru palīdzību mērķauditorija tiks pārsteigta un jau nedaudz iepazīstināta ar sociālo zinātņu fakultāti;
• turpinājums – pēc partizāna mārketinga aktivitātēm mērķauditorijai noteikti būs radušies jautājumi un jau nedaudz rasties iespaids par sociālo zinātņu fakultāti. Taču, lai tas neveidotos negatīvs, nākošā reklāmas kampaņas posmā tiks sāktas sabiedrisko attiecību aktivitātes, ar kuru palīdzību mērķauditorija tiks iepazīstināta ar sociālo zinātņu fakultāti;
• noslēgums – reklāmas kampaņa noslēgsies ar reklāmas aktivitātēm drukātajos medijos un internetā, lai pievērstu vēl lielāku mērķauditorijas uzmanību fakultātei un nostiprinātu mērķauditorijas zināšanas par to.

Izvērtējums
Pēc reklāmas kampaņas noteikti jāveic kampaņas izvērtējums, lai uzzinātu, vai kampaņa strādāja, kādi bija rezultāti, kā arī jebkāda cita veida informācija no mērķauditorijas, kas noderētu nākošās kampaņas veidošanā. Šo informāciju ir iespējams iegūt ar pētījumu palīdzību. Noteikti būs nepieciešams veikt uzņemto studentu skaita datu analīzi, lai iegūtu informāciju par kampaņas rezultātiem. Kā arī veikt aptaujas uzņemto studentu vidū par kampaņu, vai tā ir patikusi un uzrunājusi. Tāpat jāveido fokusa grupas diskusija, lai vēl sīkāk izzinātu mērķauditorijas attieksmi pret veikto reklāmas kampaņu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants