Vērtējums:
Publicēts: 14.03.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SIA "Staburadze" produkta mārketinga mix elementu kompleksa, zīmola un zīmolvedī', 1.
  • Referāts 'SIA "Staburadze" produkta mārketinga mix elementu kompleksa, zīmola un zīmolvedī', 2.
  • Referāts 'SIA "Staburadze" produkta mārketinga mix elementu kompleksa, zīmola un zīmolvedī', 3.
  • Referāts 'SIA "Staburadze" produkta mārketinga mix elementu kompleksa, zīmola un zīmolvedī', 4.
  • Referāts 'SIA "Staburadze" produkta mārketinga mix elementu kompleksa, zīmola un zīmolvedī', 5.
  • Referāts 'SIA "Staburadze" produkta mārketinga mix elementu kompleksa, zīmola un zīmolvedī', 6.
  • Referāts 'SIA "Staburadze" produkta mārketinga mix elementu kompleksa, zīmola un zīmolvedī', 7.
  • Referāts 'SIA "Staburadze" produkta mārketinga mix elementu kompleksa, zīmola un zīmolvedī', 8.
  • Referāts 'SIA "Staburadze" produkta mārketinga mix elementu kompleksa, zīmola un zīmolvedī', 9.
  • Referāts 'SIA "Staburadze" produkta mārketinga mix elementu kompleksa, zīmola un zīmolvedī', 10.
  • Referāts 'SIA "Staburadze" produkta mārketinga mix elementu kompleksa, zīmola un zīmolvedī', 11.
  • Referāts 'SIA "Staburadze" produkta mārketinga mix elementu kompleksa, zīmola un zīmolvedī', 12.
  • Referāts 'SIA "Staburadze" produkta mārketinga mix elementu kompleksa, zīmola un zīmolvedī', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Staburadze informē pircējus par preci, pārliecina pircēju iegādāties produktu ar reklāmu palīdzību, lai nopirktu preci. Izmanto saukļus, piemēram, „Dienas bez Cielaviņas, ir tikai parastas dienas!” Akcentējot, ka produkts nesīs, svētku sajūtu. Preces virzību tirgū var būtiski ietekmēt tirdzniecības personāls, viņu sagatavotība un informētība, piemēram, par sastāvdaļām produktos. Mūsdienās ir bieži sastopamas dažādas alerģijas, piemēram, laktozi, glutēnu, riekstiem u.c. Personāla neinformētība par produkta sastāvdaļām var radīt veselības problēmas patērētājam, vai patērētājs neesot drošs par sastāvdaļām atsakās iegādāties piedāvātos produktus.
Virzīšana tirgū ietver reklāmu, kas tiek pārdomāti lietota, pārdošanas veicināšanu, sabiedriskās attiecības – produkti tiek veicināti tirgū, izmantojot masu medijus, preses relīzes, tiek informēts par jauniem iepakojumiem, produktiem, tehnoloģijām, pozitīvām izmaiņām.

SECINĀJUMI
1. Staburadzes zīmols ir nostiprinājis savas pozīcijas, ir atpazīstams Latvijas tirgū, 2010. gadā nedaudz izmanīja savu logotipu, veidojot mūsdienīgāka dizaina.
2. Staburadzes zīmols Latvijas zīmolu topā, salīdzinot 2014. gadu ar 2015. gadu ir piedzīvojis kritumu par 36 vietām.
3. Uzņēmums izmanto divas zīmolvedības stratēģijas: Latvijas tirgū – ģimenes zīmols, eksporta tirgū – izplatītāja zīmolvedība stratēģiju (privete label).

Autora komentārsAtvērt
Atlants