Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 1.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 2.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 3.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 4.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 5.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 6.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 7.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 8.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 9.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 10.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 11.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 12.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 13.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 14.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 15.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 16.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 17.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 18.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 19.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 20.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 21.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 22.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 23.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 24.
  • Referāts 'A/S "Rīgas piena kombināts" sortimenta novērtējums', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Produkta dzīves cikls    4
1.1.  Bostonas matrica    7
2.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    9
2.1.  Vēsture    9
2.2.  Uzņēmuma vadība un darbinieki    9
2.3.  Uzņēmuma SWOT analīze    10
2.4.  Uzņēmuma stratēģiskie mērķi    11
2.5.  Galvenie konkurenti    11
2.6.  Saimnieciskās darbības rādītāji    12
2.7.  Realizācijas ieņēmumi    13
2.8.  Pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas    14
2.9.  Uzņēmuma attīstības plāni    14
3.  Rīgas Piena kombināta sortimenta novērtējums    15
3.1.  Uzņēmuma pašreizējā darbība    15
3.2.  Kvalitāte    17
3.3.  Sadarbības partneri un piegādātāji    17
3.4.  Cenu kāpums    18
3.5.  Pirmais enerģijas saldējums Latvijā    19
3.6.  Pārliecinoši vairākums bērnu pienu dzer labprāt    20
  Izmantotā    22
  Secinājumi un priekšlikumi    23
Darba fragmentsAizvērt

A/S „Rīgas piena kombināts” ir viens no lielākajiem piena pārstrādes uzņēmumiem Baltijā. „Rīgas piena kombināts” darbojas ar mērķi nodrošināt patērētājus ar augstas kvalitātes piena produktiem, ieviest jaunākās tehnoloģijas, celt savu darbinieku kvalifikāciju, izmantojot senās tradīcijas un iegūto pieredzi mūsdienu uzņēmējdarbībā.
A/S „Rīgas piena kombināts” veic pilnu piena pārstrādes ciklu, kas sastāv no piena iepirkšanas, piena produktu ražošanas un izplatīšanas.
Uzņēmumā tiek nodarbināti apmēram 560 cilvēki. Latvijas augstajam bezdarba līmenim šīs darbavietas ir ļoti nozīmīgas. No 560 strādājošajiem 25 darbinieki kārto uzņēmuma grāmatvedību, bet lielākais strādājošo īpatsvars ir ražošanā.
Uzņēmumā ražotie produkti tiek eksportēti uz ES un trešajām valstīm
Darba mērķis bija veikt „Rīgas Piena Kombināta” sortimenta novērtējumu.
Lai sasniegtu mērķi izvirzīti uzdevumi:
Preču un pakalpojumu teorētiskais apskats
A/s “Rīgas Piena kombināts” vispārīgs raksturojums
A/s “Rīgas Piena Kombināta” sortimenta novērtējums.
Ir sen zināma dzīves gudrība, ka nekas nav mūžīgs. Arī jebkura prece nav mūžīga. Par cik katrs ražotājs vēlas, lai viņa prece būtu apgrozībā pēc iespējas ilgāk, tad tam, zinot pašreizējo preces dzīves cikla stadiju, ir nepieciešams prognozēt un plānot turpmāko ražošanu un pārdošanu, kā arī labāk izstrādāt mārketinga stratēģiju un taktiku.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants