Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 1.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 2.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 3.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 4.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 5.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 6.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 7.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 8.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 9.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 10.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 11.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 12.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 13.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 14.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 15.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 16.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 17.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 18.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 19.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 20.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 21.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 22.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 23.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 24.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 25.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 26.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 27.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 28.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 29.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 30.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 31.
  • Referāts 'Komunikāciju sistēmas analīze un novērtējums ', 32.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Vispārīgs uzņēmuma un tās darbības veida raksturojums    4
2.1.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    6
3.  Uzņēmuma komunikāciju sistēmas apraksts    8
3.1.  Komunikāciju veidi uzņēmumā    9
4.  Neformālās grupas uzņēmumā    10
5.  Komunikāciju problēmas un to risinājumi    11
6.  Pārvaldes dokumenti    13
6.1.  Vispārīgs raksturojums    13
6.2.  Rīkojums    14
6.3.  Akts    15
6.4.  Izziņa    16
6.5.  Vēstule    16
6.6.  Fakss    17
6.7.  Instrukcija, noteikumi, nolikums    18
6.8.  Protokols    19
6.9.  Pilnvara    20
6.10.  Noraksts, izraksts, kopija    21
6.11.  Elektroniskais dokuments    23
7.  Secinājumi    24
8.  Saīsinājumi    25
9.  Bibliogrāfiskais saraksts    26
10.  Pielikumi    27
10.1.  Europass Curriculum Vitae    27
10.2.  Rīkojums   
10.3.  Akts   
10.4.  Izziņa   
Darba fragmentsAizvērt

Organizācijas ir cilvēku grupa, kas apzinīgi sadarbojas kopēja mērķa (mērķu) sasniegšanai. Komunikācijā, kas ir informācijas, domu un uzskatu apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā, cilvēki mēģina atrast vai nodibināt sava veida kopību.
Visas organizācijas funkcijas – plānošana, organizēšana, līderība, kontrolēšana u.c. ir cieši saistītas ar komunikāciju, tāpēc komunikācija organizācijā ir svarīga, lai varētu īstenot organizācijas kopējos mērķus. Daudzas organizācijas un to vadītāji nepiešķir komunikācijai svarīgu lomu, tādējādi iespējams neizmanto visu organizācijas potenciālu.
Šajā darbā tiek aplūkota lietišķā komunikācija akciju sabiedrības „Latvijas Finieris” ietvaros. Uzņēmums nodarbojas ar saplākšņa ražošanu, mēbeļu izgatavošanu, kokapstrādi, mežsaimniecību. Nepareizas vai bojātas komunikācijas gadījumā uzņēmumam var rasties zaudējumi. Tādējādi ir svarīgi pievērst uzmanību arī lietišķai komunikācijai.
Darba mērķis ir iepazīties ar A/S „Latvijas finieris” komunikāciju sistēmu. Par uzdevumu tiek izvirzīts izpētīt un izanalizēt komunikācijas struktūru, kā rezultātā ir jānoskaidro iespējamās uzņēmuma komunikācijas. Darba izstrādē ir jāmin būtiski ierobežojumi: darba autoram nav pieejama precīza informācija par organizācijas darbiniekiem un to skaitu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants