Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Klases audzinātāja portfolio', 1.
  • Paraugs 'Klases audzinātāja portfolio', 2.
  • Paraugs 'Klases audzinātāja portfolio', 3.
  • Paraugs 'Klases audzinātāja portfolio', 4.
  • Paraugs 'Klases audzinātāja portfolio', 5.
  • Paraugs 'Klases audzinātāja portfolio', 6.
  • Paraugs 'Klases audzinātāja portfolio', 7.
  • Paraugs 'Klases audzinātāja portfolio', 8.
  • Paraugs 'Klases audzinātāja portfolio', 9.
  • Paraugs 'Klases audzinātāja portfolio', 10.
  • Paraugs 'Klases audzinātāja portfolio', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Skolotāja darbības apraksts
Skolotājs sasveicinās ar klasi
Skolotājs iepazīstina ar šodienas tematu – viktorīnu. Tās mērķis ir saprast, cik daudz skolēni zina par Latviju, it īpaši par Latvijas dabu un ģeogrāfiju un nedaudz, vēsturi. Tāpat mērķis ir papildināt savas zināšanas šīs viktorīnas laikā. Kopā viktorīnā ir ieplānoti 17 jautājumi, kurus mutiski nosauks klases audzinātājs.
Pirms viktorīnas sākuma klases audzinātājs izdalīs lapiņas, kur uz katru jautājumu būs jānorāda atbilde (A, B, C vai D) Atbildes norādīs katrs izglītojamais individuāli. Apspriesties viktorīnas laikā nav atļauts, jo viens no mērķiem katram izglītojamajam ir mācīties no savām kļūdām, jo pēc viktorīnas, kad lapiņas būs nodotas, skolotājs pārrunās par pareizajām atbildēm.

Autora komentārsAtvērt
Atlants