Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'Izglītības (kvalifikācijas) nozīme darbinieku atlasē', 1.
  • Prezentācija 'Izglītības (kvalifikācijas) nozīme darbinieku atlasē', 2.
  • Prezentācija 'Izglītības (kvalifikācijas) nozīme darbinieku atlasē', 3.
  • Prezentācija 'Izglītības (kvalifikācijas) nozīme darbinieku atlasē', 4.
  • Prezentācija 'Izglītības (kvalifikācijas) nozīme darbinieku atlasē', 5.
  • Prezentācija 'Izglītības (kvalifikācijas) nozīme darbinieku atlasē', 6.
  • Prezentācija 'Izglītības (kvalifikācijas) nozīme darbinieku atlasē', 7.
  • Prezentācija 'Izglītības (kvalifikācijas) nozīme darbinieku atlasē', 8.
  • Prezentācija 'Izglītības (kvalifikācijas) nozīme darbinieku atlasē', 9.
  • Prezentācija 'Izglītības (kvalifikācijas) nozīme darbinieku atlasē', 10.
  • Prezentācija 'Izglītības (kvalifikācijas) nozīme darbinieku atlasē', 11.
  • Prezentācija 'Izglītības (kvalifikācijas) nozīme darbinieku atlasē', 12.
  • Prezentācija 'Izglītības (kvalifikācijas) nozīme darbinieku atlasē', 13.
  • Prezentācija 'Izglītības (kvalifikācijas) nozīme darbinieku atlasē', 14.
  • Prezentācija 'Izglītības (kvalifikācijas) nozīme darbinieku atlasē', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi:
Darba tirgus mūsdienās ir atkarīgs no izglītības un studentiem, jo studēt gribošo un jauno speciālistu, kuri ir tikai ieguvuši augstāko izglītību ir ļoti daudz
Latvijas darba tirgus neatbilst tautsaimniecības pašreizējām prasībām.
Cilvēki ar augstāko izglītību ir konkurētspējīgāki.

Priekšlikumi:
Iekļaut darba devēju un darba tirgus prasības augstskolu mācību programmās;
Studentiem vairāk mācīt praktiskās iemaņas;
Pēc manām domām, valstij vajadzētu daudzveidīgāk un intensīvāk atbalstīt studentus, piešķir vairāk finansu līdzekļus augstskolām

Autora komentārsAtvērt
Atlants