Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.05.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  RESTORĀNA DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    4
2.  RESTORĀNA INTERJERA UN GALDA PIEDERUMU RAKSTUROJUMS    5
2.1.  Restorāna tirzniecības telpu raksturojums un to uzkopšana    5
2.2.  Restorāna trauku, glāžu un galda piederumu raksturojums    5
3.  SANITĀRO NORMU IEVĒROŠANA UZŅĒMUMĀ    7
4.  ĒDIENKARTES UN DZĒRIENU KARTES PIEDĀVĀJUMA RAKSTUROJUMS    8
5.  RESTORĀNA DARBA ORGANIZĀCIJA    9
5.1.  Darbinieku pienākumi    9
5.2.  Darba apstākļi, darbinieku skaita atbilstība un darba laiks    9
6.  PRAKSES VIETAS VĒRTĒJUMS    11
  SECINĀJUMI    12
  PRIEKŠLIKUMI    13
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Ņemot vērā gūto pieredzi un novērojumus prakses laikā, autore ir secinājusi:
2. SIA “Cadets de Gascogne” ir konkurentspējīgs darba tirgū, kafejnīca ir iecienīta vieta patstāvīgajie klientiem, francūžiem un arī tūristiem.
3. Kafejnīcā strādā īpaši prasmīgi darbinieki, kas spēj uzturēt kafejnīcu izcilā kārtībā, veikt vairākus darbus vienlaicīgi un apkalpot ātri, bez starpgadījumiem.
4. Kafejnīcā ir draudzīgas cenas, tādēļ jebkurš klients var izbaudīt franču kulināros gardumus.
5. Uzņēmums ir ar izaugsmes iespējām, jo nesen tika atvērta kafejnīca Brīvības ielā 73, peļņa turpina augt un klientu loks paplašinās.
6. Uzņēmums domā par videi draudzīgu darbību, jo visas tukšās stikla taras nodod otrreizējai pārstrādei.

PRIEKŠLIKUMI
1. Uzņēmumam vajadzētu organizēt kādus pasākumus, kas piesaistītu dažādus klientus, jo kafejnīca atrodas skaistā vietā un ir orientēta tikai uz patstāvīgo klientūru, taču, lai attīstītos, vajag ko jaunu, piemēram, organizēt dzīvās mūzikas vakarus franču stilā, tas piesaistītu dažādu publiku un ienestu lielāku peļņu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants